جراحی بینی به روش بسته در بروجرد لرستان

افرادی که قصد انجام رینوپلاستی را دارند بهتر است بدانند روش جراحی بینی به دو صورت می باشد؛ جراحی بینی به روش بسته و جراحی بینی به روش باز ، در این مقاله قصد داریم به رینوپلاستی بسته بپردازیم.

جراحی بینی به روش بسته :

در این روش به دلیل اینکه جراح بینی هیچ رشی بر روی پوست ایجاد نمی کند و تمامی برش ها در داخل بینی است رینوپلاستی بسته نامیده می شود.

برخی از افراد جراح گریز هستند به معنا این است که این افراد از هر گونه جراحی وحشت دارن و تن به جراحی نمی دهند مگر اینکه مجبور باشن که برن زیر تیغ جراحی

علی الرقم ترس از جراحی ولی خیلی از این افراد تمابل زیادی به جراحی بینی دارند که به خاطر ترس از جراحی منصرف شدند ، ولی باید این مژده را بدهیم که دکترای ماهر همانند دکتر علی رضا ریحانی با کمک علم پزشکی بینی به روشی عمل می کنن که کمترین بخیه و داخل بینی صورت بگیرد.

که به این روش رینوپلاستی یا جراحی بینی بسته گفته می شه که درادامه به طور مفصل توضیح داده شده

در این روش جراحی بینی ، جراح بینی با استفاده از دستگاه مخصوصی پوست بینی را از اسکلت جدا کرده و بالا نگه می دارد با حفظ عملکرد بینی و سلامت بیمار تغییرات مورد نیاز را اعمال می کند.

 

"</a

 

تفاوت جراحی بینی به روش بسته و باز چیست؟

در عمل بینی به روش بسته بر خلاف جراحی بینی به روش باز ، دکتر دید محدودی دارد و دسترسی به نوک بینی برای اعمال تغییرات دشوار است.

مدت زمان عمل بینی به روش بسته کمتر از جراحی بینی به روش باز می باشد.

میزان تورم و کبودی بعد از جراحی بینی بسته کمتر از جراحی بینی باز می باشد.

جراحی بینی بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود.

دکتر علیرضا ریحانی به دلیل ویژگی هایی که جراحی بینی باز دارد مانند احتمال کم غیر قرینگی ، مناسب برای جراحی های پیچیده مانند جراحی بینی ترمیمی بیشتر این روش را توصیه می کند.

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر علیرضا ریحانی می توانید به اینستاگرام و گالری تصاویر وب سایتش مراجعه کنید.

این نوع عمل جراحی مزایای خاصی داره از جمله این که :

در این نوع مدت زمان عمل جراحی کوتاه می باشد و فرد بیمار مدت کمتری در اتاق عمل سپری می کند.

چون که در این روش برش های محدودی ایجاد و بر روی بینی یعنی کلوملا بینی برشی ایجاد نشده ؛ جریانات خونی بر پوست روی بینی در جریان می باشه که متجر می شه که میزان تورم به حداقل برسه و در نتیجه سرعت بهبودی افزایش یابد.

در این نوع عمل جراحی چون که بر روی بین برشهایی ایجاد نمی گردد در نتیجه نه زخمی نه بخیه رو پوست بینی اجاد نشده و حالت بینی به بهترین شکل ممکنه

 اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی به شرح ذیل می باشد:

بیمار دو هفته قبل و بعد از جراحی بینی بهتر است از الکل ، سیگار و قلیان استفاده نکند چرا که باعث کند شدن روند بهبودی می شود.

بیمار به مدت دو هفته از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند وارفامین و آسپرین و غیره خودداری کند.

برای آگاهی کامل از اقدامات قبل از جراحی بینی و مراقبت های بعد از جراحی بینی به مقاله های مربوط به آن مراجعه کنید.

هزینه جراحی بینی به  روش بسته به شرح ذیل می باشد:

هزینه جراحی  به روش بسته و باز با توجه به دستمزد دکتر ، هزینه های متخصص بیهوشی ، هزینه های بیمارستان و آزمایشات و غیره تعیین می شود.

به این صورت می باشه که در چراحی بینی بسته همانطور که از نامش مشخص عملیات جراحی در فضای داخلی بینی صورت می گیره و توسط وسیله مخصوص مقداری از پوست بینی برای دسترسی راحت تر از اسکلت بینی جدا می شه

گردش خون

به دلیل اینکه درجراحی بستمه نیاز به برش در سرتاسر کلوملا نیسترگ های تخلیه طبیعی پوست دست نخورده باقی می ماند به همین دلیل میزان تورم دراین نوع عمل نسب به عمل باز بسیار کمتر است وبه سرعت بیشتر بهبود میابه ؛ بعد از جراحی پوست بینی که دست نخورده می باشه به جای نخستش برمی گرده

درباره drreyhani2