جراحی بینی به روش باز در بروجرد لرستان

امروزه جراحی بینی با استفاده از دو تکنیک جراحی بینی به روش باز و جراحی بینی به روش بسته انجام می شود، رینوپلاستی یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد.

جراحی بینی به روش باز

این روش جراحی بینی امروزه به دلیل ویژگی هایی که دارد بسیار مورد استقبال جراحان بینی قرار گرفته و اکثر جراحان بینی از آن استفاده می کنند.

در این روش جراحی بینی باز ، جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد کرده و پوست بینی را بلند می کند تا به راحتی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال کند.

پس از اتمام مراحل جراحی بینی ، جراح بینی ناحیه برش خورده را بخیه می زند، قابل ذکر است جای بخیه به مرور زمان از بین رفته و قابل مشاهده نمی باشد.

 

جراحی بینی به روش باز

 

ویژگی های جراحی بینی به روش باز به شرح ذیل می باشد:

در این روش جراحی زیبایی بینی ، جراح بینی دید مستقیم دارد به همین علت احتمال بروز غیر قرینگی بسیار کم می باشد.

در این روش جراح بینی قدرت مانور بیشتری دارد.

از این روش برای عمل هایی که دشوار می باشد و بینی دارای پیچیدگی های زیاد است استفاده می شود.

این روش انتخاب مناسبی برای انواع مدل بینی بخصوص جراحی بینی ترمیمی و جراحی بینی فانتزی و عروسکی می باشد، چرا که دسترسی به نوک بینی راحت تر است.

جراحی بینی بسته چیست ؟

در رینوپلاستی بسته هیچ برشی بر روی بینی ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

در این روش جراح بینی برشی در داخل بینی ایجاد کرده و با دستگاه مخصوص پوست را از بینی جدا کرده و بالا نگه می دارد.

این روش جراحی بینی در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای جراحی بینی بسته نیست

پس ازمعاینه بینی به تشخیص دکتر یک نوع عملی انتخاب می شه که افراد بهتر است برای نتیجه بهتر به صحبت های پزشک گوش بدهند.

  • کسانی که در آینده می خواهند عمل روژین انجام بدهند.

  • افرادی که ساختار بینی آنها از نظر دکتر دارای پیچیدگی خواصی هست

  • افرادی که تمایل زیادی به عمل جراحی بینی دارن ولی از نظر پزشک ساختار بینی آنها ضعیف است به طوری که غضروف های دیواره های بینی ضعیف می باشه که نیاز به پیوند غضروف یا به عبارتی دیگر گرافت می باشه

  • افراد کثیری که قبلا عمل جراحی بینی باز انجام دادند.

هزینه جراحی بینی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی بینی به روش بسته و باز تعیین نمی شود بلکه به عواملی همچون دستمزد جراح بینی ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه های بیمارستان و غیره تعیین می شود.

الان اکثر بیمارها خود نیز متوجه شدن که عمل بینیشان از نوع عمل بینی باز می باشه چون که در عمل بینی باز قدرت مانور پزشک جراح بیشتر می باشه و پزشک جراح هر نوع تغییری می تونه اعمال کنه و ظاهری که مورد پسند بیمار هست رو اعمال می کنه تا بیمار پس از دوران نقاهت بیماری از عمل بینی خود راضی باشه

پروتز

در عمل جراحی باز قدرت مانور دکتر جراحتون بیشتر ؛ گاهی اوقات به تشخیص دکتر جراحی بینی شما ، در حین جراحی نیاز به انجام متدهایی مثل پیوند غضروف یا پروتز برای پشتیبانی از ساختار آسیب‌دیده بینی است ، در این اوضاء تنها می‎توان از جراحی بینی به روش باز بهره برد.

معایب

در عمل جراحی بیتی باز چون که تعداد برش ها زیاد است ؛ میزان تورم نسبت به جراحی بسته بیشتر می باشه و دوره نقاهت روند طولانی تری دارد

درسته که دوران ریکاوری این عمل جراحی یکم طولانی می باشه ولی اگر توسط دکتر خوبی همانند دکتر علی رضا ریحانی جراحی بشویم این دوران کاهش یافته و جای اسکار بخیه زخم باقی نمی ماند.

زمان عمل جراحی بینی بین ۱٫۵ الی ۲٫۵ ساعت به طول می انجامد که به میزان تبحر دکتر جراح و میزان کاری که باید روی بینی انجام گیرد بسنگی دارد که آیا استخوانی ؛ گوشتی ، مشکلات دیگر دارد.

درباره drreyhani2