انتخاب جراح بینی در بروجرد لرستان

کسانی که در لرستان زندگی می کنند و قصد انجام جراحی بینی در لرستان را دارند این سوال در ذهن شان ایجاد می شود که چگونه جراح بینی در لرستان انتخاب کنند ؟

چگونه می توان انتخاب جراح بینی در خرم اباد انجام داد.

 

جراحی زیبایی بینی همانطور که می دانید جزء پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد که به دو تکنیک جراحی بینی باز یا جراحی بینی بسته انجام می شود.

انتخاب روش جراحی بینی را به جراح بینی بسپارید تا او با توجه به مهارت و تبحر خود بهترین روش را انتخاب کند.

در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوالات فوق بپردازیم تا شما با انتخاب بهترین جراح بینی از جراحی زیبایی بینی رضایت کامل داشته باشید.

تصمیم گیری در مورد جراحی بینی

جلسه مشاور قبل از جراحی از اهمیت ویژه ای برخودار است ، جراحی بینی فرآیندی می باشه که جلسه مشاور نخستین و مهمترین مرحله از آن است ؛ در این جلسه بیمار انتظارت خود از عمل جراحی بینی با دکتر معالج خور مطرح می کند و بیمار دیدی واقع بیانه تر پیدا می کنه

توصیه ای که پزشکان ماهر به تمامیه بیماران دارن این است که بینی خود را پس از عمل جراحی با دیگران مقایسه نکنند ؛ چون هر فردی ساختار بینی و اهداف آن متفاوت و با توجه به ساختار بینی ؛ نوع عملی که روی آن صورت می گیره منفاوته

اهمیت انتخاب جراح بینی چیست ؟

انتخاب جراح بینی حائز اهمیت است زیرا در صورت عدم انتخاب جراح بینی خوب و ماهر بیمار نیاز به انجام جراحی بینی ترمیمی یا ثانویه پیدا می کند و برای انجام جراحی ترمیمی بینی بیمار باید تا یک سال صبر کند تا برش های ایجاد شده از جراحی بینی اولیه بهبود یابد و بعد از آن جراحی بینی مجدد را انجام دهد.

در صورتی که دکتر جراح بینی سلامتی بیمارش از منفعت خودش مهمتر باشد ( همانند دکتر علی رضا ریحانی ) اگر پس از مایعنات انجام شده و بررسی های لازم نوع عمل جراحی بینی یرای بیمار مناسب نباشه یا عمل جراح بینیش به نحوی برای بیمار مضر باشه به صورت دقیق با تشریح کامل به اطلاع بیمار می رساند.

 

 بهترین جراح بینی در لرستان

 

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی در لرستان

  • برای انتخاب بهترین دکتر جراح بینی در خرم اباد و لرستان می توانید از دوستان وآشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.

  • پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی درباره آن ها تحقیق کنید.

  • پس از تحقیق درباره میزان تحصیلات و سوابق کاری جراح بینی مورد نظر به مطب او رفته و درباره انتظارات خود از جراحی بینی صحبت کنید تا او بتواند به درستی شما را راهنمایی کند.

  • حتما با بیمارانی که در مطب حضور دارند صحبت کرده و میزان رضایت آن ها را بسنجید.

  • برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای او را مشاهده کنید.

معیارهای انتخاب یک جراح بینی خوب

  • یک جراح بینی خوب باید صبور باشد و تمامی مراحل جراحی بینی را به بیمار توضیح دهید.

  • بهترین جراح بینی با حوصله تمامی انتظارات بیمار را شنیده و به درستی او را راهنمایی می کند.

  • در صورتی که بیمار انتظار نا معقولی از جراحی بینی داشت سعی در متقاعد کردن او کند و در صورتی که بیمار متقاعد نشد از جراحی بینی او اجتناب نماید.

  • در جراحی بینی استخوانی و گوشتی مهارت داشته باشد و بهترین مدل بینی را با توجه به آناتومی و ویژگی های بینی به بیمار پیشنهاد دهد.

  • به اصول ریاضی آگاه باشد و به علم زیبایی شناختی مسلط باشد.

  • توانایی تجسم کردن بینی بعد از جراحی را داشته باشد تا بتواند بینی را بعد از جراحی تجسم کند.

  • سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهد و صرفا به فکر منافع شخصی خود نباشد.

 

مراحل جراحی بینی

پس از انتخاب جراح بینی که جزء مهم ترین مراحل جراحی بینی است حال لازم است اطلاعات بیشتری درباره جراحی بینی و مراحل آن به دست آورید.

مراحل جراحی بینی شامل :

  • اقدامات قبل از جراحی بینی

  • جراحی بینی

  • مراقبت های بعد از جراحی بینی می باشد.

اقدامات قبل از جراحی بینی :

  1. آزمایشات تجویز شده توسط بهترین جراح بینی را به طور کامل انجام داده و نتیجه آن را برای بررسی های بیشتر به جراح بینی مورد نظر نشان دهید.

  2. به مدت دو هفته قبل و بعد از عمل جراحی بینی از داروهای رقیق کننده خون ، الکل و دخانیات استفاده نکنید چرا که باعث بروز اختلال در جراحی بینی و روند بهبودی بعد از آن می شود.

  3. شب قبل از جراحی زیبایی بینی شام سبک میل کرده و به مدت ۸ ساعت قبل از عمل جراحی بینی چیزی میل نکنید.

  4. در روز جراحی بینی حتما یک همراه با خود داشته باشید.

 

 بهترین جراح بینی در لرستان

 

جراحی بینی

در روز جراحی بینی توصیه می شود بانوان بدون آرایش صورت و آقایان بدون ریش و سبیل مراجعه کنند.

پس از آماده شدن بیمار برای عمل جراحی بینی ، بیمار به اتاق عمل برده می شود تا توسط متخصص بیهوشی، بی هوش شود.

پس از بیهوشی شدن بیمار ، جراح بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی بیمار اعمال می شود و پس از اتمام جراحی ، تا زمان بهوش آمدن بیمار ، او را به اتاق ریکاوری انتقال می دهند.

مراقبت های بعد از جراحی بینی

  1. بعد از جراحی بینی داروهای تجویز شده توسط بهترین جراح بینی را به طور مرتب استفاده کنید.

  2. از رفتن به مکان های شلوغ که ممکن است به بینی تان ضربه ای برخورد کند جدا خودداری کنید.

  3. غذاهایی را که نیاز به جویدن زیاد دارد تا مدتی استفاده نکنید.

  4. تا دو ماه از زدن عینک بعد از جراحی بینی پرهیز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مقالات جامعی که تهیه شده و دروب سایت موجود است مراجعه کنید.

 

هزینه عمل بینی چقدر می باشد؟

هزینه عمل بینی با توجه به دستمزد  جراح بینی ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه محل جراحی زیبایی بینی ، هزینه آزمایشات و داروها ، هزینه جلسات معاینه و غیره تعیین می شود.

به این نکته توجه داشته باشید که بخاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکنید و ابتدا درباره او تحقیق نمایید.

در جراحی بینی بزرگترین هزینه ای که انجام می دهید ؛ پول نیست بلکه سپردن کانون توجه صورت خود به دستان دکتر جراحی انتخاب شده که سعی کنید دکتری انتخاب کنید که بالاترین تجربه در این زمینه رو داشنه باشه

شناسایی

قبل از عمل جراحی ؛ خوب دقت کنید و با چندین نفر که سابقه جراحی بینشان نزد همان دکتر مد نظر شماهست مشورت کنید ، نمونه کارهای آقای دکتر رو ببینید (خوب دقت کنید آخه برخی سوءاستفاده می کنن و عکس فیک میزارن که با کمی پیگیری متوجه می شید) بعد اگر همه جوانب رو دز نظر گرفتید دکتر مد نظر خود را انتخاب کنید.

دکتر مجرب همانند دکتر علی رضا ریحانی به علت نجربه بالا می توانند بر روی عمل بینی طوری کار کنن که بینی کوچکتر شود ، بزرگتر شود ، پولیبش از بین رود ، نوک بینی تغییر کنه ، سوراخ های بینی متقارن شود بالاخره به دلیل تجربه بالا هر کاری روی بینی می تواند انجام دهدکه رضایت مشتری رو جلب کند.

درباره drreyhani2