جراحی بینی گوشتی در لرستان

افرادی که قصد جراحی بینی گوشتی در لرستان دارند، پیش از جراحی بینی سوالاتی در ذهن شان ایجاد می شود که بینی گوشتی چیست ؟ عمل جراحی بر روی این نوع بینی ها چگونه انجام می شود؟ هزینه آن چقدر می باشد؟ بینی گوشتی چه مشخصاتی دارد و غیره. بینی جزئی از صورت است که فرم آن تاثیر قابل توجهی در زیبایی چهره فرد دارد. پس بینی زیبا جزئی تاثیرگذار در زیبایی هر فرد است و بی دلیل نیست که امروز آمار جراحی های زیبایی بینی افزایش یافته است. در این مقاله از سایت دکتر علیرضا ریحانی بهترین جراح بینی بروجرد می خواهیم درباره جراحی زیبایی بینی گوشتی صحبت کنیم تا شما پاسخ سوالات خود را به دست آوردید.

 

نحوه تشخیص بینی گوشتی

علم پزشکی و دکترهای متخصص زیبایی بینی نکاتی را ذکر کردن که با توجه به این نکات ؛ فرد عادی به راحتی تشخیص می دهد که بینی آن از نوع استخوانی یا گوشتی

اگر بخواهیم به طور کلی بگیم بینی که { ساختار ضعیف ، پوستی ضخیم ، منافذ باز ،غدد چربی } دارد از نشانه های بینی گوشتی می باشه در بینی گوشتی معمولا پره های بینی باز و بینی پهن می باشه

روش تشخیص بینی استخوانی بسیار راحته به طوری که اگر بینی شما از نوع بینی گوشتی نبود حتما بینی شما از نوع بینی استخوانی می باشد.

بینی گوشتی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

  • بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای غضروف و استخوان ضعیف و پوست ضخیم باشد.

  • بینی گوشتی در اطراف دیواره سوراخ بینی دارای غدد چربی فراوانی است.

  • نوک بینی پهن و گرد می باشد.

  • جلوی بینی دارای غضروف نازکی می باشد.

جراحی بینی گوشتی در لرستان :

افرادی که دارای بینی گوشتی هستند باید دید واقع بینانه ای نسبت به جراحی کردن بینی داشته باشند، مدل های بینی فانتزی و عروسکی برای افرادی که دارای بینی گوشتی هستند مناسب نمی باشد چرا که این نوع مدل بینی ها نیازمند اسکلت محکم و پوست نازک می باشد. به همین دلیل به افرادی که قصد انجام این پروسه جراحی را دارند، توصیه می شود، جراحی بینی طبیعی انجام دهند تا نتیجه ایده آلی از آن به دست آورند.

در این نوع عمل جراحی جراح بینی پس از معاینه و بررسی عملکرد بینی با یکی از روش های جراحی که باز یا بسته است اقدام به جراحی می کند، قابل ذکر است امروزه اکثر جراحان بینی به دلیل ویژگی های جراحی به روش باز ، از این روش استفاده می کنند. بیمار پس از بیهوش شدن توسط متخصص بیهوشی ، برای اعمال تغییرات بر روی بینی به جراح بینی سپرده می شود، در حین جراحی زیبایی جراح انتظارات بیمار را مد نظر قرار می دهد. پس از اتمام جراحی و بهوش آمدن، بیمار به بخش منتقل می شود.

 

جراحی بینی گوشتی

 

داوطلب ایده آل برای عمل بینی گوشتی در لرستان

زمانی که به فکر عمل کردن بینی خود می افتید ، شاید این سوال برایتان به وجود آید که آیا شرایط من برای انجام عمل زیبایی بینی گوشتی مناسب است یا خیر؟ در دنیای واقعی ف جراح بینی متعهد و پایبند به اصول اخلاقی ، هیچ گاه منافع خود را در اولویت قرار نداده و به این خاطر جان بیمارش را به خطر نمی اندازد. از همین رو در طول جلسه مشاوره با یک گفتگو شفاف ، صراحتا با در نظر گرفتن ویژگی ها و خصوصیات شما ، ممکن بودن یا نبودن اجرای عمل را بر روی بینی شما بیان می کند. بهترین ، مناسب ترین و ایده آل ترین شرایط برای گفتگو و اعلام این که شما کاندید مناسبی برای عمل زیبایی بینی گوشتی هستید یا خیر ؟ شرایطی است که در آن ، تبلیغات کذب و دروغین ، منافع شخصی و تحریک بیمار به منظور انجام عمل بینی حتی در صورت مناسب نبودن عمل و غیره وجود نداشته باشد.

به طور کلی طبق گفته های دکتر علیرضا ریحانی بهترین جراح بینی گوشتی خرم آباد و لرستان در صورتی که یک یا چند مورد از موارد ذیل در رابطه با شما صدق کند ، شما بهترین و مناسب ترین گزینه برای انجام عمل زیبایی بینی گوشتی می باشید. این شرایط عبارت اند از :

  • ناراضی بودن از شکل ظاهری بینی تان و بد شکلی این اندام که توانسته باشد بر روی اعتماد به نفس و رضایت شما از چهره تان تاثیر منفی بگذارد.

  • از نتایج حاصل از عمل بینی خود انتظاراتی درست و منطقی داشته باشید و بدانید که به دلیل گوشتی بودن دماغتان محدودیت های خاصی در روند انجام جراحی دارید.

  • از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستید و به سن مناسب برای انجام عمل زیبایی بینی رسیده اید.

  • البته لازم به ذکر است که در نهایت این پزشک است که آیا شما گزینه مناسبی هستید یا خیر.

فیلم جراحی بینی گوشتی در لرستان

 

عمل بینی گوشتی با لیزر :

یکی از تبلیغات گشترده ای که امروزه شاهد آن هستیم درباره جراحی بینی گوشتی با لیزر می باشد، باید بگوییم که هنوز لیزر آنقدر پیشرفت نکرده است که با آن بتوان تغییری در فرم استخوان بینی ایجاد کرد، لیزر تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست بینی می شود.

اقدامات قبل از جراحی بینی گوشتی به شرح ذیل می باشد:

  • بیمار قبل از انجام جراحی زیبایی آزمایشات تجویز شده توسط بهترین جراح بینی را انجام دهد.

  • به مدت دو هفته قبل از عمل جراحی از مصرف داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین و آسپرین خودداری کند.

  • به مدت دو هفته قبل از جراحی کردن بینی از مصرف الکل و دخانیات اجتناب کند.

  • آقایان پیش از مراجعه برای جراحی ریش و سبیل خود را بتراشند.

  • بانوان بدون آرایش صورت مراجعه کنند.

مراقبت های بعد از جراحی بینی گوشتی به شرح ذیل می باشد:

  • بیمار از رفتن به مکان های شلوغ که امکان برخورد ضربه با بینی وجود دارد خودداری نماید.

  • به مدت دو ماه از زدن عینک پرهیز کند.

  • داروهایی را که جراح بینی تجویز نموده است راس ساعت استفاده کند.

  • طبق گفته های بهترین جراح بینی لرستان تا یک هفته بیمار از انجام فعالیت های سنگین خودداری کند.

  • بهتر است تا ۷ الی ۱۰ روز پس از جراحی بینی گوشتی در لرستان به پهلو نخوابید و سعی شود که سر نسبت به بدن در فاصله بالاتری قرار بگیرد تا از فشار و ضربه به بینی تا حد ممکن جلوگیری شود.

  • همچنین پوشیدن لباس های دکمه دار یا زیپی نیز احتمال برخورد ضربه به بینی را کاهش می دهد.

  • توصیه می شود تا یک هفته پس از پروسه جراحی از پنبه و سرنگ برای تمیز کردن و تخلیه بینی خود استفاده کنید.

  • تا ۲ ماه از رفتن به استخر پرهیز کنید.

  • برای جلوگیری از زیاد تکان خوردن فک و صورت ، سعی کنید در روزهای ابتدایی از مایعات و غذاهای نرم استفاده کنید. همچنین توصیه می شود از خوردن نوشیدنی های داغ پرهیز نمایید.

  • دکتر ریحانی بهترین جراح بینی لرستان و خرم آباد توصیه می کند تا جای ممکن پس از جراحی بینی گوشتی در لرستان از حرارت دوری کرده و از رفتن به زیر نور خورشید و نزدیک شدن به وسایل گرمایشی مانند بخاری خودداری کنید. زیرا حرارت ممکن است ورم بینی شما را افزایش دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراقبت های قبل و بعد از جراحی کردن بینی می توانید به مقاله جامعی که تهیه شده و در وب سایت موجود است مراجعه کنید.

 

جراحی بینی گوشتی

 

نتیجه جراحی بینی گوشتی در بروجرد :

در گذشته افراد به دلیل اینکه بینی گوشتی پس از جراحی قابل بازگشت بود کمتر اقدام به جراحی می کردند، اما امروزه عمل بینی های گوشتی با تقویت غضروف و نازک کردن پوست انجام می شود و احتمال بازگشت آن بسیار کاهش پیدا کرده است. همین امر باعث شده تا افراد زیادی برای این پروسه مراجعه کنند و نتیجه ایده آلی به دست آورند.

هزینه عمل بینی گوشتی در لرستان

هزینه انجام این عمل جراحی با توجه به دستمزد جراح و متخصص بیهوشی ، هزینه های بیمارستان و پرسنل آن ، هزینه های آزمایش و فتوگرافی و داروها ، جلسات معاینه مجدد و غیره تعیین می گردد.

بهترین سن برای انجام جراحی بینی گوشتی

بهترین جراح بینی لرستان در این رابطه می گویند ، اگر هدف از جراحی کردن دماغ چیزی به جز زیبایی باشد، مثلا اگر فرد دارای مشکلات جدی تنفسی یا انحراف یا انسداد بینی باشد می تواند در سنین پایین تر هم جراحی را انجام دهد اما بهتر است جاین پروسه را ، خصوصا در بینی های گوشتی زمانی انجام شود که فرد دوره بلوغ را پشت سر گذاشته و اجزای صورت خصوصاً بینی به رشد کامل خود رسیده باشند. سن قابل قبول برای جراحی کردن دماغ در پسرها پس از ۱۷ سالگی و برای دختران پس از ۱۵ سالگی می باشد، اما به گفته برخی جراحان بهترین سن برای جراحی بینی گوشتی در بروجرد پس از ۱۸ سالگی و حداکثر تا ۶۰ سالگی می باشد.

 

 

آیا ممکن است پس از جراحی بینی گوشتی در لرستان فرد دچار مشکلات تنفسی شود؟

به دلیل تورم به وجود آمده در داخل بینی وجود اختلالات تنفسی تا چند روز پس از انجام جراحی طبیعی است ، اما با گذشت چند روز آهسته آهسته از ورم داخلی بینی کاسته شده و تنفس به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی امکان پذیر می باشد.

امکان افتادگی بعد از عمل بینی گوشتی وجود دارد؟

از انجایی که در برخی از جراحی های صورت گرفته بر روی بینی های گوشتی نیاز است تا برای تقویت غضروف و استخوان بینی از گرافت گذاری استفاده شود. یکی از بزرگترین نگرانی های افراد بعد از جراحی کردن بینی گوشتی این است که با افتادگی بینی مواجه شوند. در پاسخ به این نگرانی باید بگویم که آنچه که باعث به وجود آمدن چنین عارضه ای می شود تکنیک جراحی و تخصص پزشک مورد نظر می باشد. هر چه جراح در تکنیک و روش جراحی بینی گوشتی مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد می تواند از وقوع همچین عارضه های پیشگیری کند.

در صد موفقیت عمل زیبایی بینی گوشتی در لرستان

یکی از متداول ترین و مهم ترین سوالاتی که افراد از پزشک خود می پرسند این است که درصد موفقیت آمیز بودن این عمل جراحی چقدر است؟ این سوال نیز از روی ترس و نگرانی از نیاز پیدا کردن به جراحی ترمیمی بینی به وجود خواهد آمد. در پاسخ به این سوال باید بگویم درصد موفقت آمیز بودن نتیجه این عمل در هر فرد متفاوت است و به همین دلیل نمی توان گفت جراحی های که بر روی بینی یا دیگر اعضای صوررت انجام می شود با صد در صد موفقیت همراه است. لازم به ذکر است که جراحی بینی گوشتی در بروجرد به میزان قابل توجه و چشمگیری باعث بروز تغییر و رضایت مندی افراد می شود. حال هر چه میزان ایرادات قبل از جراحی بیشتر باشد ، تغییرات چشمگیر تر و بیشتر خواهد بود. اما در بینی های که ایرادات بسیار کم و جزئی هستند میزان تغییرات به وجود آمده به نسبت کمتر خواهد بود.

 

جراحی بینی گوشتی

 

آیا کوچک کردن بینی با دستگاه امکان پذیر است؟

طبق گفته بهترین جراح بینی لرستان یکی از اهداف جراحی بینی گوشتی کوچک کردن بینی می باشد. از همین رو افرادی که برای ان عمل جراحی به مطب پزشک مراجعه می کنند از پزشک خود می پرسند برای کوچک کردن پره های بینی و نوک آن از چه روشی استفاده می کنند؟ برخی از آنان به دلیل ترس از تیغ جراحی به دنبال انجام این پروسه با دستگاه می باشند. در پاسخ به این افراد باید بگویم کوچک کردن بینی با لیزر یا هر نوع دستگاه دیگری امکان پذیر نبوده و تنها راه برای رفع بزرگی وو برجسته بودن استخوان جراحی است.

چگونه می توان کبودی و ورم بینی را کاهش داد؟

به دلیل جراحی و اقدامات انجام شده بر روی بینی ، بدن واکنش نشان داده و بنابراین به وجود آمدن تورم تا مدتی پس از جراحی ، طبیعی است. در بیشتر بیماران تا زمان برداشتن پانسمان، کبودی ها تا حد زیادی از بین می رود اما ممکن است در برخی از بیماران تورم تا چند روز باقی بماند. در این صورت، گذاشتن کمپرس آب سرد بر روی کبودی ها و ماساژ اطراف بینی پس از جراحی بینی گوشتی در لرستان به شما کمک می کند تا ورم و کبودی صورت خود را کاهش دهید.

جراحی بینی گوشتی با مدل عروسکی

هدف از اجرای مدل فانتزی بر روی بینی گوشتی باریک کردن بینی و کوچک تر کردن بخش تحتانی بینی و جمع کردن نوک آن است. امروزه جراحان با استفاده از تکنیک های جدید نه تنها چیزی از بافت غضروفی بینی را برنمی دارند بلکه با تقویت نمودن آن احتمال برگشت نتیجه جراحی را به صفر می رسانند. امروزه مدل فانتزی به دلیل زاویه خاص بینی و پیشانی و ظرافت منحصر بفرد آن یکی از مدل های بسیار پرطرفدار خصوصاً در میان بانوان می باشد. بهترین جراح بینی فانتزی در لرستان در تغییر اندازه بینی و خلق قوس ها در آن طبق اصول استاندارد عمل می کند و از نگاه هنری و تجربه خود بهره می برد تا علاوه بر دستیابی به یک نتیجه ایده آل از نظر زیبایی مشکلی در تنفس بیمار نیز ایجاد نشود. جراح بعد از انجام معاینات لازم در جلسه مشاوره و ارزیابی تناسب بین بینی و سایر مولفه های صورت تشخیص می دهد که آیا اجرای مدل فانتزی بر روی بینی گوشتی نتیجه مطلوب را به دست خواهد داد یا خیر.

بهترین جراح بینی گوشتی در بروجرد

یکی از مهم ترین سوالاتی که یافتن یک پاسخ درست برای آن رابطه مستقیمی با نتیجه جراحی دارد این است که چگونه یک جراح بینی گوشتی خوب در لرستان را پیدا کنیم. دکتر علیرضا ریحانی بهترین جراح بینی گوشتی در لرستان دنبال کردن نکات زیر را در دستیابی به پاسخ مناسب برای این سوال مثمر ثمر می داند:

  • اولین قدم سوال کردن از اعضای خانواده، دوستان و آشنایانی است که تجربه این جراحی را داشته اند. در این مرحله فهرستی از اسامی جراحان را تهیه کنید.

  • درباره تجربه و شهرت هریک از جراحان بالقوه لیست خود تحقیق کنید. تجربه جراح را بعنوان یکی از فاکتورهای مهم تحقیق در الویت قرار دهید. مطمئن شوید که جراح منتخب بالقوه شما دارای نرخ موفقیت بالای ۹۵ درصد در نتایج جراحی خود در طول سالهای فعالیت خود بوده است.

  • ریویو بیماران جراحی شده به دست جراح منتخب خود را بخوانید. این ریویوها در وب سایت پزشکان در دسترس می باشند و چشم انداز دقیق تری در خصوص کیفیت کار جراح و میزان رضایت بیماران به دست می دهند. در مرحله انتخاب جراح عجله نکنید. هر قدر تحقیق شما جامع تر باشد موفقیت شما در انتخاب یک جراح ماهر، صاحب تجربه و متعهد بیشتر شده و فاصله تان با یک نتیجه فوق العاده از جراحی کمتر خواهد شد.

رابطه ضخامت پوست با عمل بینی گوشتی

ضخامت پوست بینی علاوه بر تاثیر بر روی نتیجه جراحی در انتخاب تکنیک و دستاورد لازم الاجرا نیز تاثیرگذاراست. یک جراح ماهر بینی گوشتی می تواند با انتخاب تکنیک های مناسب جراحی یک نتیجه طبیعی را در بینی های دارای ضخامت های پوست مختلف خلق کند. ضخامت پوست نکته ای است که در طول جراحی باید به شدت مورد ملاحظه و توجه قرار گیرد. بینی های گوشتی به داشتن پوست ضخیم شهرت دارند و در طول جراحی این نوع بینی جراح با استفاده از تکنیک هایی اقدام به کشیدن پوست و نازک کردن آن می کند.

در یینی گوشتی زنان

 زنان علاقه زیادی به جراحی بینیشان به حالت عروسکی یا همون فانتزی دارند ولی نمی دانند که انتخاب همچین مدلی برای عمل بینی گوشتی ریسک بالایی داره چون معمولا بینی های گوشتی پوست ضخیم و تیغه هایی با مقاومت کمی دارن و چون در حالت عروسکی ، سر بینی باید سر بالا شود و در بینی های گوشت در طول زمان این حالت از بین می ره ینابراین اگه زیاد مصر هستید که عمل بینیتان به حالت عروسکی باشه دکتر جراحتون باید مقاومت تیغه های بینبتان را  بیشتر کند ؛ بیشتر جراحان مابل هستند که این نوع بینب به حالت طبیعی عمل کنه

تزریق کورتون بعد از جراحی بینی گوشتی در لرستان

کورتونی که برای کاهش ورم بعد از عمل به بینی تزریق می شود از خانواده کورتیکواستروئیدها بوده و دارای خواص ضد التهابی می باشد. دوز مصرف شده برای تزریق باید بسیار کم باشد تا عوارض جانبی را با خود به همراه نیاورد. در نتیجه این تزریق، تورم در بینی به میزان قابل ملاحظه ای فروکش می کند. تزریق کورتون در زمان مناسب و نیز انجام این تزریق در نواحی مناسب در بینی همگی به تخصص و تجربه جراح وابسته است

نظر برخی از بیماران دکتر ریحانی را ببینیم:

۱ . من ریحانه توکلی بینی خود را چندین بار عمل کردم ولی هر سری به دلایل پزشکی نمی شد ولی آقای دکتر به نحوی این عمل انجام دادند که واقعا عملش بدون درد بود و زیبای صورتم وبینیم دو چندان شده و سطح اعتماد به نفسم دو چندان شده
واز آقای دکترکمال تشکرو می کنم ؟

 دکتر ریحانی :

خیلی خوشحالم که چنین نظری دارید
……………………………………………………………………………
۲ . من بینیم ابتدا گوشتی بود و برای عمل کردن بینیم خیلی وسواس به خرج دادم و با چندین دکتر در مورد جراحی بینیم صحبت کردم از جمله با آقای دکتر علی رضا ریحانی ولی متاسفنه همه دکترا به جزء آقای دکتر ریحانی با وجود مشغله زیاد به درستی وکامل وحوصله بم توضح دادن و اعتماد به نفس منو برای جراحی بینیم بالا بردن

دکتر ریحانی :

اولا از شما به خاطر لطفی که دارید تشکر می کنم
دوما قبل از عمل جراحی حالا هر نوع عمل جراحی باید دکتر جراح سطح اعتماد بنفس بیمارو افزایش داده

……………………………………………………………………

درباره drreyhani2