جراحی بینی فانتزی در بروجرد لرستان

جراحی بینی فانتزی یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در میان بانوان می باشد، در این نوع جراحی بینی ، بینی بسیار کوچک ، سربالا و کمی قوس دار می شود. قابل ذکر است این نوع مدل بینی برای افرادی که دارای بینی های گوشتی و بزرگ هستند، توصیه نمی شود چرا که پوست بینی در آن ها ضخیم بوده و تغییرات ایجاد شده بر روی بینی فرد را به خوبی نشان نمی دهد.

جراحی بینی فانتزی

در جراحی بینی فانتزی به چه نکاتی باید توجه کرد:

در جراحی این نوع بینی ها سوراخ های بینی نباید بیش از حد کوچک شود چرا که باعث اختلال در عملکرد تنفسی بیمار می شود. با توجه به اینکه بینی در مرکز صورت قرار دارد، بهتر است تناسب بین اجزا حفظ شود.

در این نوع عمل جراحی بینی ؛ یکی از اصلی ترین چیزایی که باعث موفقیت دو چندان عمل جراحی بینی می شود نوع بینی میباشه که آیا بینی استخوانی هست یا گوشتی

یکی دیگر از عوامل مهم در این نوع جراحی بستگی به بافت عضلات بینی داره ، افرادی که دارای پوست ضخیمی می باشن برای این عمل بینی شرایط خوبی ندارن و پس ار این عمل دچار افتادگی نوک بینی می شوند.

به غیر از موارد بالا یعنی اگر فرد بینی متاسب داشته باشه و نیز پوست بینی آن نیز مناسب باشه ولی دکتر جراح خوبی نداشته باشه ؛ عمل بیتیش خوب نمی شود.

بینی نیمه فانتزی چیست ؟

بینی نیمه فانتزی به بینی گفته می شود که میزان قوس روی بینی نسبت به بینی فانتزی کمتر و نسبت به بینی طبیعی بیشتر باشد.

تفاوت جراحی بینی فانتزی و بینی طبیعی چیست ؟

یکی از مهم ترین تفاوت های بینی فانتزی و بینی طبیعی در زاویه بین بینی و لب می باشد که این زاویه در عمل جراحی بر روی بینی به این فرم حدود ۱۰۵ درجه و در جراحی های بینی به فرم طبیعی حدود ۹۵ درجه می باشد.

متناسب بودن صورت با بینی فانتزی

بینی که به شکل فانتزی جراحی شده ؛ کاملا باریک می باشه و قوس روی پل بینی به صورت مشخص می باشه و به قول معروف بینی هست که نوک بیتی به سمت بالا می باشه

با توجه به اینکه این نوع بینی باریک می باشه در صورتی جلوه پیدا می کنه که  استخون بندی صورت ظریف باشه به خاطر همین بیشتر این نوع جراحی فانتزی برای خانم ها بکار می رود که استخون بندی صورتشون نسبت به آقایان ظریف می باشه چون اگر استخون بندی صورت ظریف نباشه ظاهر اجزاء صورت با هم دیگر متناسب نیستن

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی فانتزی به شرح ذیل می باشد:

  • یکی از مهم ترین اقدامات قبل از عمل بینی انتخاب بهترین جراح می باشد.

  • برای انتخاب بهترین جراح می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید.

  • پس از انتخاب به مطب پزشک مورد نظر رفته و نمونه کارهای او را مشاهده کنید.

  • برای مشاهده نمونه کارهای دکتر علیرضا ریحانی ، بهترین جراح بینی در خرم آباد ، می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان که آدرس آن ها در انتهای این صفحه وجود دارد ، مراجعه کنید.

  • برای کسب اگاهی بیشتر درباره اقدامات قبل از جراحی و مراقبت های بعد از آن بهتر است به مقاله هایی که دکتر علیرضا ریحانی تهیه نموده و در سایت ایشان موجود می باشد، مراجعه کنید.

جراحی بینی فانتزی

ویژگی های بهترین جراح بینی

با توجه به اینکه انجام جراحی بینی فانتزی نیازمند تبحر زیادی بوده و اگر جراح بینی از تخصص لازم برای انجام این عمل جراحی برخوردار نباشد امکان بروز مشکلات تنفسی ناشی از آن وجود دارد لذا افراد باید در انتخاب جراح بینی خود دقت بسیار زیادی کنند. برای اینکه انتخاب جراح بینی به بهترین شکل ممکن انجام شود لازم است تا افراد ویژگی های بهترین جراحان بینی را شناخته و آن ها را هنگام انتخاب جراح بینی خود مد نظر قرار دهند، این ویژگی ها عبارتنداز:

  • خوش برخورد و صبور بودن

جراحان بینی خوب نگرانی ها و استرس های بیماران خود را درک کرده و با برخورد خوبی که دارند به تمام سوالات آن ها پاسخ داده و به این ترتیب اطمینان آن ها را جلب می کنند.

  • برخورداری از وجدان کاری بالا

بهترین جراحان بینی تنها به منافع مالی خود فکر نکرده و جراحی بینی فانتزی را تنها در صورتی انجام می دهند که از رضایت بخش بودن نتیجه و عدم عوارض آن برای افراد اطمینان داشته باشند.

  • صرف زمان کافی برای بیماران

پزشکان خوب قبل از پروسه زمانی را برای آگاهی از انتظارات بیماران از نتیجه عمل، بررسی وضعیت سلامت آن ها و غیره تعیین می کنند.

 

جراحی بینی فانتزی

  • تجویز آزمایشات لازم

حفظ سلامت بیماران و عدم ایجاد مشکل در دستگاه تنفسی آن ها مهم ترین دغدغه جراحان بینی در حین جراحی است. به همین دلیل با سوال از بیماران و تجویز برخی آزمایشات از آمادگی آن ها برای عمل دماغ اطمینان حاصل کرده و سپس این جراحی زیبایی را برای آن ها انجام می دهند.

دیگر ویژگی های یک جراح بینی خوب برای جراحی بینی فانتزی  عبارتنداز:

  • به منظور بررسی دقیق تر بینی و تناسب آن با دیگر اجزای صورت یکسری عکسبرداری ها را برای بیماران تجویز می کند.

  • با اصول زیبایی شناسی آشنا بوده و بر اصول ریاضی اشراف کامل دارد.

  • در رابطه با لزوم رعایت مراقبت های قبل و بعد از جراحی با بیماران صحبت می کند.

  • قدرت تصور بالایی دارد.

  • اگر فرد از عمل بینی فانتزی انتظارات نامعقول داشته باشد سعی می کند او را منصرف کند و اگر منصرف نشد از انجام پروسه جراحی برای او امتناع می کند.

  • این جراحی زیبایی را برای افرادی که از نظر جسمی و روحی در شرایط مساعدی قرار ندارند انجام نمی دهد.

  • تجربه زیادی در زمینه جراحی کردن بینی به فرم فانتزی داشته و سوابق درخشانی در این زمینه دارد.

  • دارای تحصیلات مرتبط می باشد.

توجه داشته باشید که ضرورتی بر سریع تر انجام دادن جراحی بر روی بینی به فرم فانتزی وجود ندارد لذا شما زمان کافی برای انتخاب بهترین جراح بینی را در اختیار دارید.

جراح بینی چه اقداماتی انجام می دهد؟

جراح برای انجام این نوع عمل جراحی به منظور کوچک کردن بینی در مرحله اول ابتدا باید ساختار بینی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. قابل گفت است که جراح نباید اقدام به کوچک کردن بینی به اندازه غیر طبیعی و استاندارد کند، چرا که همانطور که گفته شد کوچک شدن حفره های بینی بیش از اندازه طبیعی باعث به وجود آمدن مشکلات تنفسی برای مراجعه کننده می شود. در جراحی بینی فانتزی، بیشتر دقت و تمرکز پزشک بر روی نوک بینی می باشد و تغییرات و اصلاحات مورد نیاز عمدتا بر روی نوک بینی اعمال شود. نوک بینی باید حالت دار تر و سربالا تر از سایر مدل های جراحی باشد. به طور کلی می توانیم بگویم در این نوع جراحی ، پزشک و متخصص با توجه به تناسب چهره و سلیقه فرد نسبت به گرد کردن یا زاویه دار کردن نوک بینی اقدام می کند.

چه نوع بینی مناسب برای انجام جراحی بینی فانتزی است؟

یکی از مهم ترین و متداول ترین سوالاتی که افراد از پزشک خود می پرسند این است که برای انجام جراحی به فرم فانتزی چه نوع بینی مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگویم که بینی های استخوانی به دلیل خصوصیات و ویژگی های که دارند بهترین و مناسب ترین گزینه برای انجام این پروسه می بشند. در نقطه مقابل آن ها بینی های گوشتی به دلیل پوست ضخیم و غضروف های ضعیفی که دارند گزینه مناسبی برای انجام جراحی بینی فانتزی نیستند ، چرا که ضخیم بودن پوست و ضعیف بودن غضروف بینی باعث می شود کمی کار برای کسب نتیجه ایده آل تر و مطلوب تر سخت شود. در این فرایند ممکن است پزشک مجبور باشد تا با استفاده از پیوند غضروف یا گرافت گذاری غضروف بینی گوشتی را تقویت کرده و سپس نسبت به اعمال تغییرات اقدام نماید.

جراحی بینی فانتزی در بانوان

اغلب خانم ها صورت هایی با استخوان بندی ظریف و اجزای کوچک داشته و به همین دلیل بینی فانتزی یا عروسکی بسیار برای آن ها مناسب می باشد. همچنین بسیاری از خانم ها برخلاف آقایان تمایل دارند تا نتیجه تغییرات در صورت آن ها به وضوح قابل مشاهده باشد، بنابراین می بایست بینی خود را به فرم فانتزی جراحی کنند زیرا در فرم طبیعی تنها ایرادات و نقص های بینی برطرف شده و بینی خیلی سربالا یا قوس دار نمی شود.

جراحی بینی فانتزی

 

عوارض جراحی بینی فانتزی

  • در برخی  از موارد بیماران به جراح اصرار می کنند که بینی شان را بیش از اندازه کوچک و سربالا نماید، در این صوت ممکن است فرد دچار مشکلات تنفسی شود.

  • هرچند اگر افراد برای انتخاب جراح بینی خود زمان لازم را صرف کرده و یک جراح بینی خوب را انتخاب نمایند، احتمال بروز عوارض ناشی از جراحی بسیار کم خواهد بود.

  • یک جراح بینی خوب و با تجربه اگر فرد از جراحی کردن بینی انتظارات غیرمعقول داشته باشد، سعی می کند تا او را منصرف کند و بینی فرد را با در نظر گرفتن خواسته های او و تناسب با دیگر اجزای صورت جراحی خواهد کرد و به دلیل داشتن تجربه و مهارت زیاد، عارضه ای در حین پروسه در فرد بروز نخواهد نمود.

در جراحی زیبایی بینی فانتزی باید سایر اجزای صورت و استخونیندی صورت اجازه همچین عملی رو بدن یا بهنر بگیم در چنین عملی باید از نظر آنوتویک صورت ، ساختار صورت با هم همخونی داشته باشه که منجر به زیبایی دو چندان شود. دراین نوع جراحی بابینی ازنظر استحکام استخون ؛ ضخامت پوست غضروف بینی ، المان های لازم رو داشته باشی

کبودی

پس از انجام عمل جراحی بینی فانتزی به علت آسیب هایی که بافت عضلات وارد شده ؛ بدن در واکنش به این تغییر نواحی اطراف بینی گاهی تا زیر چشم حتی گونه ها را کبود می کنه ؛ که طی دو سه روز پس از عمل این کبودی رفع می گردد.

علت این کبودی به این گونه است جریانات خونی به لایه بالایی پویت نفوذ پیدا کرده و همچنین این میزان بهمتابولیسم بدن بیمار نیز بستگی داره

 

درباره drreyhani2