جراحی بینی در افراد دیابتی در بروجرد لرستان

دیابت یکی از شایع ترین بیماری های متابولیسمی می باشد که باعث بروز اختلال در سوخت و ساز بدن می شود، در این مقاله می خواهیم به موضع جراحی بینی در افراد دیابتی بپردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مقاله را مطالعه کنید.

افرادی هستند که دیابتی می باشن . تمایل بسیار بالایی برا انجام عمل بینی دارند ، این افراد می توانند تحت شرایطی عمل بینیشان را انجام بدهند ولی باید زیر نظر پزشک ماهری همانند دکتر علیرضا ریحانی باشند و به تمامیه دستورات پزشکی دکتر گوش بدهند که بهترین نتیجه رو بگیرن

باید به افراد مبتلا به بیماری قندو بگوییم که آن ها هم می توانند اقدام به جراحی زیبایی بینی کنند به شرطی که اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی را رعایت کنند.

به این نکته توجه کنید که میزان قند خون در یک فرد نرمال کمتر از ۱۵۰ می باشد.

اقدامات قبل از جراحی بینی در افراد دیابتی به شرح ذیل می باشد:

بیمار باید آزمایشاتی را که پزشک تجویز نموده است را به طور کامل پیش از اقدام به جراحی بینی انجام داده و نتیجه آن را برای بررسی های بیشتر به جراح بینی نشان دهد.

فرد مبتلا به دیابت باید در شب قبل از عمل جراحی زیبایی بینی تغذیه مناسبی داشته باشد.

به مدت ۸ ساعت قبل از جراحی بینی چیزی میل نکرده و ناشتا باشد.

یک جراح بینی خوب معمولا به بیمار خود توصیه می کند برای انکه در حین جراحی زیبایی بینی دچار مشکلی نشود از آبمیوه های بدون پالپ استفاده کند.

 

جراحی بینی در افراد دیابتی

بیهوشی در بیماران دیابتی

چون که ممکن است دارو بیهوشی برای عمل جراحی بینی با با دارو افراد دیابنی نداخل داشته باشد و از پیچیدگی خواصی برخوردار است بنابراین از ملاحظات بیهوشی در بیماران دیابتی که باید لحاظ شود تا فرد دچار مشکل نشود این است که بهترین جراح بینی نوع دیابت ، وضعیت متابولیک و عوارض مزمن در آن را به طور دقیق رعایت کند.

همچنین قابل ذکر است که نیاز به مشاوره با متخصص داخلی هست و در صورت تزریق انسولین، رژیم و پروتکل مربوطه اعمال می گردد.

به این ترتیب فرد می تواند بهترین نتیجه را از انجام آن به دست آورد.

در این نوع جراحی بنی ؛ دکتر جراح باید مداوم سطح قند خون بیمار رو کنترل کند و دکتر بیهوشی باید از داروی استفاده بکنه که کمترین تاثیر و بر داروی دیابتی بیمار داشته باشه

مراقبت های بعد از جراحی بینی در افراد دیابتی به شرح ذیل می باشد:

  • بیمار حتما داروهایی را که جراح بینی تجویز نموده است به طور کامل رعایت کند.

  • بیمار در دوره نقاهت خود تغذیه مناسبی داشته باشد.

  • جلسات معاینه را به طور مرتب برود.

  • از غذاهایی که نیاز به جویدن زیاد دارد استفاده نکند.

  • بینی خود را به طور مرتب شستشو دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی می توانید به مقالات جامعی که تهیه شده و در وب سایت موجود است مراجعه کنید.

 

۲۶جراحی بینی در افراد دیابتی

عوارض جراحی بینی در افراددیابتی چیست؟

باید بگوییم که در صورتی که افراد دیابتی برای انجام جراحی زیبایی بینی به بهترین جراح بینی مراجعه کنند و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت کنند دچار هیچ عارضه ای نخواهند شد و تنها عیب آن تورم ، کبودی ، آبریزش و گرفتگی بینی می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود و جای نگرانی ندارد.

هزینه جراحی بینی در افراد دیابتی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی زیبایی بینی با توجه به دستمزد جراح بینی ، هزینه های بیمارستان ، هزینه داروها و آزمایشات ، هزینه متخصص بیهوشی و غیره تعیین می شود.

به این نکته توجه کنید که به خاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکرده و ابتدا درباره او تحقیق کنید و برای اطیمنان بیشتر نمونه کارهای جراحی زیبایی بینی او را مشاهده کنید.

خطرات ناشی از جراحی بینی در افراد دیابتی

هرفرد دیابتی برای عمل جراحی زیبایی به خصوص عمل جراحی بینی کار دشواری هست زیرا در عمل های زیبایی اکثرا طولانی مدت هسند و در محل جراحی برشهای زیادی رخ می دهد که احتمال عفونت را به مراتب بیشتر می کند که خطرات احتمالی رو ذکر کردیم

  1. در افراد دیابتی دوره ریکاوری پس از عمل جراحی طولانی تر می باشه

  2. احتمال وقوع عفونت های عمل جراحی بینی در افراد دیابتی بسیار بیشتر از افراد عادی

  3. چون که فرد بیمار برای کنترل قند خونش در یک سطح باید به طور مستمر ورزش کند ویک سری داروی خاص بخورد که کار دشواری می باشه

عفونت

با ترجه به اینکه در عمل جراحی بینی ، برش های متعددی انجام می شود و روند بهبودهای آنها نیز به گذشت چند ماه نیاز دارد ولی در افراد دیابتی خطر عفونت این برش ها وجود دارد بنابراین افراد دیباتی باید تحت نظر دکتر متخصص عمل بینی رو انجام دهند

توصیه

اسنرس روحی ناشی از انجام جراحی بینی منجر بر هم خوردن تعادل هورمونی شده و میزان سطح خون بالا میاد ؛ بنابراین افراد دیابنی باید حتما تست قندی بعد از عمل جراحی زیبایی انجام دهند.

افراد دیابتی باید قبل از جراحی با دکتر غدد و جراح بینی به طور دائم مشورت کنن که بهترین نتیجه رو بگیرن

درباره drreyhani2