اقدامات قبل از جراحی گوش

همانطور که می دانید جراحی های زیبایی صورت جزء پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد که اتوپلاستی نیز یکی از آن ها محسوب می شود، برای انجام اتوپلاستی بیمار بهتر است اطلاعاتی درباره اقدامات قبل از جراحی گوش و بعد از آن داشته باشد.

کاندیدای مناسب

افرادی که کاندیدای مناسبی برای جراحی گوش هستند عبارتند از :

دارای گوش برآمده ، بزرگ ، نا همسانی و نیز نرمه گوش بزرگ هستند که قابل ترمیم

در این مقاله می خواهیم به موضوع اقدامات قبل از جراحی گوش بپردازیم.

 

اقدامات قبل از جراحی گوش

 

اقدامات قبل از جراحی گوش به شرح ذیل می باشد:

انتخاب جراح گوش

  • انتخاب جراح گوش یکی از مهم ترین اقدامات قبل از جراحی زیبایی گوش محسوب می شود.

  • برای انتخاب یک جراح گوش خوب می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل به عنوان مثال بهترین جراح گوش لرستان را جستجو نمایید.

  • پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان گوش درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره نزد بهترین آن ها بروید.

  • در جلسه مشاوره تمامی انتظارات خود را از انجام جراحی زیبایی گوش به بهترین جراح گوش بگویید تا به درستی شما را راهنمایی کند و پزشک باید در صورتی که بیمار خواسته نا معقولی نسبت به جراحی گوش خود دارد ، فرد بیمار رو قانع به تغییر خواستش کنه

  • برای اطمینان از انتخاب خود حتما نمونه کارهای جراح گوش را مشاهده کنید و میزان رضایت بیماران او را بسنجید.

  • میزان تحصیلات و از جمله تجربه دکتر جراحتون را بررسی کنید چون که تجربه جراح در کاهش ضریب خطا جراحی بسیار موثر می باشه

نکاتی درباره اقدامات قبل از جراحی گوش

  1. آزمایشاتی را که بهترین جراح گوش برای تان تجویز نموده است به طور کامل انجام داده و نتیجه آن را برای بررسی به جراح گوش نشان دهید.

  2. به مدت یک هفته قبل از جراحی اتوپلاستی از داروهای رقیق کننده خون همپون وارفارین و آسپرین استفاده نکنید یا بهتر است قبل جراحی با دکتر جراحتون مشورتی کنید و داروهای مصرفی خود را (لیست داروهای مصرفیتان را از قبل تهیه کنید) به دکتر جراحتون نشان بدیت که مبادا دارویی مصرف کنید که بر روی جراحیتون اثر منفی بگذارد.

  3. به مدت یک هفته قبل از مراجعه برای جراحی زیبایی گوش از مصرف الکل و استعمال دخانیات پرهیز نمایید چرا که باعث بروز اختلال در روند بهبودی می شود.

  4. به مدت ۸ ساعت قبل از جراحی گوش چیزی میل نکرده و ناشتا برای انجام جراحی مراجعه کنید.

  5. در روز جراحی حتما یک همراه با خود داشته باشید و لباسی بپوشید که دارای دکمه باشد تا به راحتی بتوانید آن را تعویض کنید.

  6.  برخی از پزشکان توصیه می کنند که روز قبل جراحی ؛ موهای پشت گوش را اصلاح کرده تا پس از جراحی عفونتی ایجاد نشه

  7. روز پیش از روز جراحی غذای سبکی میل کنید و در صورت امکان بهتر است در روز جراحی ناشتا باشید که پس از اتمام جراحی و اثر داروی بیهوشی  دچار ریفلکس معده نشوید

 

اقدامات قبل از جراحی گوش

نحوه جراحی گوش چگونه می باشد؟

این نوع جراحی زیبایی گوش تحت بیهوشی یا بی حسی موضعی انجام می شود که بهتر است اگر فرد بیمار دارای حساسیت نسبت به دارویی دارد با پزشک خود درمیان بگذارد

جراح گوش برای اعمال تغییرات بر روی گوش ابتدا یک برش پشت گوش جایی که چین های گوش وجود دارد ایجاد می کند، سپس غضروف و پوست اضافه برداشته شده و در صورت نیاز به غضروف شکل داده می شود و پس از آن در ناحیه مورد نظر بخیه زده می شود.

عوارض جراحی زیبایی گوش چیست ؟

بسیار از افراد در جلسه مشاوره درباره عوارض جراحی کوچک کردن گوش می پرسند که باید به آن ها بگوییم در صورتی که برای انجام جراحی نزد بهترین جراح گوش بروند و اقدامات قبل و بعد از آن را رعایت کنند دچار عارضه ای نخواهند شد.

تنها عیب این روش تورم و کبودی بعد از جراحی می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

پیش ازجراحی گوش در مورد درد های بعد از عمل و زمان ریکاوری از پزشک جراحتون سوال کنید چون که در افراد مختلف این میزان درد متفاوت می باشه

هزینه جراحی زیبایی گوش چقدر می باشد؟

هزینه جراحی گوش با توجه به دستمزد بهترین جراح گوش ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه بیمارستان یا مطب ، هزینه داروها و آزمایشات و غیره تعیین می شود.

نحوه جراحی گوش

بااینگه عمل جراحی گوش یا بازسازی گوش از دید خیلی ها پیچیده است ولی چنین عملی ساده استچون که دکتر متخصص پس از بیهوشی یا بی حسی بیمار ؛ پوست گوش رو برداشته و چربی و پوست اضافی را خارج کرده وغضروفها رو مرتب می چیند و از بخش داخلی ، برش ها رو بخیه و نیز پوست های خارجی رو بخیه می کنه

درسته که جراحی گوش باید دکتر جراح بسیار مجرب باشه همانند دکتر علی رضا ریحانی ولی برای اینکه به نتیجه مطلوب برسید باید تمامیه نکاتی که در بالا ذکر کردیم بصورت کامل قبل از عمل جراحی گوش رعایت کنید.

 

درباره drreyhani2