جراحی پلاستیک صورت

جراحی پلاستیک علی رقم  کلمه پلاستیک به کار رفته در آن از مواد ساختگی در این جراحی استفاده نمی شه وپلاستیک آن در واقع گرفته از کلمه یونانی می باشه که عبارت است از { پلاستیکوس } کرفته شده

صورت یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد که امروزه متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده است.

انواع جراحی پلاستیک صورت به شرح ذیل می باشد:

جراحی پلاستیک دایره بسیار گسترده ای داره که انواع آن قابل ذکر نیست ولی تعدادی از آنها را که نسبت به بقیه محبوبیت بیشتری دارد ؛ به زبان ساده بیان می کنیم

جراحی زیبایی بینی  ( رینوپلاستی )

برای رفع مشکلات و ایرادات بینی مانند انحراف بینی ، بزرگ و کوچک کردن بینی ، قوز روی بینی ، پولیپ بینی و غیره به دو روش جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته انجام می شود.

تفاوت این دو روش در برشی است که برای جراحی بینی زده می شود .

نوع پوست و نحوه جذب پوست در جراحی زیبایی بینی تاثیر بسزایی دارد.

مدل بینی می تواند طبیعی ، فانتری و غیره باشد.

 

جراحی پلاستیک صورت

چشمه ها نسبت به سایر اجزاء صورت جلوتر روند پیری را طی کرده و زودتر دچار چین و چروک میشه که نشان دهنده سن افراد بنابراین فرد زودتر به فکر جراحی چشمان خود می شود.

جراحی زیبایی پلک  ( بلفاروپلاستی )

برای ورم زیر چشم ها ، افتادگی پلک ، پف زیر چشم ها ، چین و چروک ناحیه اطراف چشم و مواردی از این قبیل که برا رفع مشکلات پلک است.

در جراحی پلک ، عمل زیبایی را  می توان بر روی پلک بالا و بر روی پلک پایین ، به صورت هم زمان یا در صورت نیاز فقط بر روی یکی از پلک های بالا و پایین انجام داد.

رفع مشکلات پلک به بیمار چهره جوان تر ، چشمانی زیبا تر می بخشد و باعث افزایش اعتماد به نفس می شود.

جراحی لیفت صورت یا کشیدن صورت

افزایش سن ، تابش مستقیم نور آفتاب و محافظ نکردن پوست در مقابل این تابش و دیگر مواردی که برای پوست مضر است ، باعث چین و چروک و خطوط ریز در صورت و به مرور زمان ، افتادگی پوست می شود.

عمل لیفت صورت برای زیبایی چهره و جوانسازی پوست است و اغلب برای رفع افتادگی پوست صورت ، کاهش چین و چروک های ریز که تعداد بالایی دارند ، استفاده می شود.

عضلات صورت ، سن بیمار و جنس پوست بیمار عواملی هستند که در جراحی لیفت صورت و نتیجه آن تاثیرگذار هستند.

جراحی زیبایی فک  ( ارتوگناتیک )

این نوع از جراحی زیبایی برای اصلاح فرم فک بالا یا پایین و رفع مشکلات اسکلتی فک می باشد.

برای رفع مشکلاتی چون تقارن نداشتن فک از رو به رو یا پهلو ، بیرون زدگی یا عقب بودن فک و دیگر مواردی که باعث ناراحتی و نارضایتی بیمار در مورد فک می باشد.

از مزایای جراحی فک پایین می توان به اصلاح جوییدن و نفس کشیدن بیمار اشاره کرد.

جراحی زیبایی فک ، در چهره فرد تغییر چشمگیری ایجاد می کند ، که علاوه بر این زیبایی عملکرد فک را نیز درست می کند.

به عبارت دیگر

جراحی پلاستیک در واقع جراحی در زمینه رفع مشکلات ظاهری بدن یا صورت به علت حوادث یا بدو تولد یا غیره …می باشه ولی  در بین عموم جامعه به جراحی پلاستیک صورت شهرت داره چون  که نسبت به سایر نواحی بدن ، صورت بیشتر از همه قابل روئیت هست

جراحی پلاستیک صورت در واقع نوعی عمل بازسازی می باشه که اگر در بدو تولد مشکل ظاهری پیش آمد یا ناهنجاری در صورت نوزاد پیش اومده بود توسط جراحی پلاستیک مرتفع می شه یا در سنین بالاتر پی حادثه ای در ظاهر صورت مشکلی پیش اومد یا در اثر سوختگی تغییراتی ایجاد شد ؛ توسط جراح پلاستیک قابل حل می باشه

 

 

درباره drreyhani2