جراحی بینی و شیردهی در بروجرد لرستان

جراحی زیبایی بینی یکی از محبوبت ترین جراح های زیبایی در میان آقایان و بانوان می باشد، اما بانوان دارای محدودیت هایی هستند که از آن ها می توان به جراحی بینی و شیردهی اشاره کرد.

در مقاله قبل درباره جراحی بینی و بارداری توضیحاتی را مطرح نمودیم و گفتیم که بهتر است افراد باردار جراحی بینی را به بعد از زایمان خود موکول کنند.

سعی کنید که جراحی بینی را به بعد از دوران شیر دهی موکول کنید و اگر خیلی عجله دارید که عمل جراحی بینی را در دوران شیردهی انجام دهید این مقاله رو به طور کامل مطالعه کنید ونکات را کاملا رعایت کنید

حال برخی از بانوان می خواهند عمل بيني در زمان شيردهي انجام دهند این افراد بهتر است مواردی را بدانند و رعایت کنند تا بهترین نتجیه را از جراحی و شیردهی به دست آورند.

جراحی بینی و شیردهی

 

نکاتی درباره جراحی بینی و شیردهی

به خودی خود جراحی زیبایی بینی بر روی سلامتی مادر و فرزند شیرخوارش تاثیر نداره بلکه داروی بیهوشی و مسکن ها بر روی سلامتی آنها موثر

باید به بانوانی که می خواهند در دوران شیردهی اقدام به جراحی بینی کنند و نگران عوارض تاثیر داروی بیهوشی بر شیر مادر هستند بگوییم در صورتی که موارد ذیل را رعایت کنند جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مادر باید به مدت ۱۲ ساعت پس از جراحی بینی از شیر دادن به کودک خود اجتناب کند ( بهتر است برای آرامش ذهنی و تضمین سلامتی فرزندتان تا چند روز شیر برای فرزندتان در یخچال ذخیره کنید ) و پس از این مدت که اثر داروی بیهوشی از بین رفت می تواند به راحتی و با خیال آسوده به کودک خود شیر بدهد.

بهترین جراح بینی با توجه به وضعیت شما برای تان داروهایی را تجویز می نماید که بعد از جراحی بینی بهتر است برای به دست اوردن نتیجه بهتر آن را رعایت کنید.

هنگام جراحی حتما با خود همراهی بیارید.

قبل از جراحی بینی آزمایشات لازم را انجام بدیت  که در صورت لزوم تدابیر لازم اندیشه شود وفرد دچار بیماری خواصی نشود

مراقبت های بعد از جراحی بینی را که دکتر علیرضا ریحانی به طور جامع توضیح داده اشت و در وب سایت موجود می باشد مطالعه کرده و رعایت کنید.

انواع بینی

در جراحی زیبایی بینی جراحانی بینی با توجه به ویژگی هایی که بینی دارد آن را به دو گروه بینی استخوانی و بینی گوشتی تقسیم کرده اند.

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که پوست نازک و اسکلت محکم داشته باشد، بانوانی که دارای این نوع بینی هستند می توانند در جراحی بینی استخوانی مدل بینی طبیعی ، فانتزی یا عروسکی و غیره را انتخاب کرده و بهترین نتیجه را به دست آورند.

بینی گوشتی نیز به بینی گفته می شود که پوست ضخیم و اسکلت ضعیف داشته باشد، همچنین این نوع بینی دارای غدد چربی زیادی در اطراف سوراخ های بینی می باشد به گونه ای که با فشار دو انگشت پوست بینی از آن چربی خارج می شود، کسانی که دارای این نوع بینی هستند می توانند در جراحی بینی گوشتی مدل بینی طبیعی را انتخاب کرده و بهترین نتیجه را به دست آورند.

 

جراحی بینی و شیردهی

 

انتخاب جراح بینی

  • بانوانی که در دوران شیردهی هستند و می خواهند جراحی بینی انجام دهند بهتر است به بهترین جراح بینی در محل سکونت خود مراجعه کنند تا نتیجه ایده آل و مطلوبی را به دست آورند.

  • برای انتخاب بهترین جراح بینی در لرستان می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.

  • پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی درباره آن ها تحقیق کرده و پس از ان برای مشاوره به مطب او بروید و انتظارات خود را از جراحی بینی به او بگویید تا به درستی شما را راهنمایی کند.

 هزینه عمل بینی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه پرسنل بیمارستان ، هزینه داروها و آزمایشات و غیره تعیین می شود.

سلامت کودک

ببینید هر نو عمل جراحی حتی عمل جراحی که جهت زیبایی باشه ، برای انجام آن عمل فرد دچار استرس و نگرانی می شه و در این حال اگر فرد بیمار کودک چند ماه داشته باشه باید مادر بیشتر به فکر سلامتی فرزندش باشه چون که به فرزند خود شیر می ده

عمل جرای زیبایی بینی به خودیه خود برای بانوان شیرده مضر نیست بلکه داروی بیهوشی اثراتی بر شیرشان دارد ؛ بانوان شیرده که عمل جراحی انجام می دهند پس از پایان جراحی بینی به مدت ۱۲ ساعت نمی توانند به فرزند خود شیر بدهند و بعد از این مدت می نوانند شیردهی به فرزندشون رو شروع کنند و درمورد داروهای مسکن ؛ دکتر جراح با توجه به وضعیت بیمار  داروی مناسب تجویز می کنه

نکته

درست که عمل جراحی بینی در دوران شیر دهی از نظر اکثر متخصصان ایراد نداره و بالامانع است و از نظر خیلیها  توصیعه نمی شه چون که دلایل زیادی دارد که برخی از آنها را ذکر کردیم :

  1. داروهایی که بانوان پس از دوران بیهوشی مصرف می کنند بر کیفیت شیری که به کودک خود میدن موثر می باشه

  2. در عمل جراحی زیبایی بینی در بانوان ؛ دارای دوره نقاهت بیشتری می باشن

  3. در این دوران نباید اجسام سنگین مانند کودک را بلند کردن چون که سبب خونریزی می شود.

  4. بینی که به تازگی عمل شده ؛ زدن ضربه به آن بسیار خطرناک به طوری که هنگام شیردهی ؛ نوزاد در فاصله چند سانتیمنر زیر بینی قرار دارد ؛ که بسیار خطرناک می باشه

درباره drreyhani2