جراحی بینی طبیعی در بروجرد و خرم آباد لرستان

یکی از موراد بسیار مهم در انجام رینوپلاستی یا جراحی بینی انتخاب یکی از انواع جراحی بینی طبیعی ، عروسکی یا فانتزی و نیمه فانتزی می باشد. هر یک از افراد متقاضی برای جراحی زیبایی بینی متقاضی یکی از انواع مدل های عمل بینی می باشند که با توجه به ویژگی های چهره شان جراح بینی ، مناسب ترین مدل را به آن ها پیشنهاد می کند. به طور کلی برای این که یک عمل زیبایی بینی به صورت طبیعی و موفق آمیز باشد بهتر است به بهترین جراح بینی طبیعی شهر محل زندگی خود مراجعه کنید تا او بینی شما را به خوبی معاینه کند. در معاینه بینی دکتر بینی به وضعیت نوک بینی ، سوراخ های بینی ، محل برش بینی و غیره توجه می کند.

 

جراحی بینی طبیعی

 

خصوصیات بینی طبیعی

  • طبق گفته های دکتر ریحانی بهترین دکتر عمل بینی طبیعی لرستان ، نوک بینی طبیعی بوده و نوک تیز و فرم دار نمی باشد.

  • زاویه طبیعی بین بینی و لب ها حفظ می شود.

  • قوسی بر روی بینی وجود ندارد یا بسیار نامحسوس می باشد.

  • سوراخ های بینی به صورت طبیعی می باشد.

مزایای جراحی بینی طبیعی

از آنجایی که تغییرات پیچیده و زیادی در حین انجام عمل زیبایی بینی طبیعی بر روی دماغ شما ایجاد نمی شود ، به طور کلی میزان کبودی و تورم ایجاد شده بر روی پوست صورت شما در دوران نقاهت و ریکاوری کوتاه تر از بیمارانی است که بینی خود را به فرم فانتزی یا نیمه فانتزی عمل کرده اند. اما با این وجود باید به این نکته دقت کرد که بدن افراد نسبت به تغییراتی که اعمال می شود واکنش های متفاوتی را از خود نشان می دهد از همین رو ممکن است یک فرد با وجود اینکه جراحی بینی طبیعی را انجام داده است ، کبودی ، تورم و درد بسیار زیادی را تجربه نماید.

از دیگر مزایای جراحی کردن بینی به فرم طبیعی می توان به عدم ایجاد مشکلات تنفسی به دلیل کوچک شدن بیش از اندازه سوراخ های بینی اشاره کرد. چرا که جراح در زمان انجام عمل جراحی تغییرات زیادی را بر روی بینی و پوست اطراف آن به وجود نمی اورد. حفظ تناسبات صورت و بینی به صورت کاملا طبیعی و کاهش عوارض جانبی بعد از عمل زیبایی بینی نیز یکی دیگر از مزایای این تکنیک است که باعث می شود افراد بسیار زیادی به این خاطر به آن جذب شوند و درخواست انجام رینوپلاستی با کمترین تغییرات را داشته باشند. بهتر است پس از خواندن این مطلب به بخش ویژگی های بینی طبیعی نیز مراجعه کنید و نمونه کار های پزشک را مشاهده فرمایید تا با آگاهی کامل از نتیجه آن ، عمل جراحی را انجام دهید. برای مشاهده نمونه کار های دکتر علیرضا ریحانی می توانید به اینستاگرام و گالری تصاویر سایت ایشان مراجعه نمایید.

جراحی بینی طبیعی

در عمل زیبایی دماغ طبیعی بیشتر تغییرات بر روی پشت بینی و نوک بینی انجام می شود و بر روی بافت بینی تغییرات زیادی اعمال نمی گردد. بهترین جراح بینی لرستان ، خرم آباد ، بروجرد و دیگر شهر های ایران با یکی از روش های جراحی بینی به روش باز یا  بسته اقدام به عمل کردن آن می کند. پس از اتمام جراحی زیبایی دماغ فرد برای به دست آوردن نتیجه ایده آل بهتر است مراقبت های بعد از رینوپلاستی را رعایت کند.

جراحی زیبایی بینی به فرم فانتزی

بر خلاف جراحی بینی طبیعی، بینی های فانتزی قوس دار هستند و زاویه نوک بینی تا لب بیشتر است. جراحی زیبایی دماغ فانتزی تنها برای افرادی که دارای بینی های استخوانی هستند مناسب است. افرادی که تمایل به جراحی کردن دماغ به فرم فانتزی را دارند، باید انتظار معقولانه ای از جراح بینی خود داشته باشند، بعنوان مثال بیش از حد کوچک شدن بینی موجب بهم ریختن تناسبات صورت فرد و همچنین افزایش احتمال بروز مشکلات تنفسی خواهد شد.

جراحی بینی طبیعی

 

عمل بینی نیمه فانتزی

یکی از رایج ترین انواع عمل های صورت گرفته بر روی بینی ، جراحی دماغ نیمه فانتزی است. در این حالت طبیعی بودن حفظ خواهد شد و در عین حال قوس کوچکی به روی بینی ایجاد می شود. این فرایند نیز مانند عمل دماغ فانتزی تنها مناسب افرادیست که دارای بینی های استخوانی هستند.

نوع بینی چه تاثیری بر روی نتیجه عمل بینی دارد؟

بینی ها به دو دوسته بینی گوشتی و بینی استخوانی تقسیم می شوند. در انتخاب مدل بینی ، نوع بینی بسیار تاثیر گذار می باشد به عنوان مثال جراحان بینی معمولاً به افرادی که دارای بینی گوشتی هستند، توصیه می کنند جراحی بینی طبیعی انجام دهند، چرا که این مدل بینی با ویژگی های ساختاری بینی آن ها متناسب بوده و نتیجه مطلوبی حاصل می شود. حال افرادی که دارای بینی استخوانی هستند به دلیل پوست نازک و استخوان محکم بینی شان می توانند هر یک از مدل های ذکر شده را انتخاب کرده و نتیجه خوبی به دست آورند، اما در انتخاب مدل بینی بهتر است به توصیه های جراح رینوپلاستی خود توجه کنند.

 

 

جراحی بینی طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

این فرم از بینی برای همگان مناسب می باشد با این حال افراد زیر را می توان به عنوان بهترین کاندیداهای عمل بینی طبیعی معرفی کرد.

  • افرادی که بینی آن ها گوشتی است:

همانطور که گفتیم استخوان های ضعیف و پوست ضخیم بینی گوشتی دست جراح زیبایی بینی را برای ایجاد تغییراتی همچون قوس در بینی بسته و به همین دلیل نمی توان آن را به فرم فانتزی جراحی کرد.

  • افرادی که فاصله لب و بینی شان زیاد است:

زیاد بودن فاصله لب و بینی از زیبایی و جذابیت افراد می کاهد به دلیل اینکه در فرم طبیعی خبری از سربالا شدن زیاد نوک بینی نیست لذا جراحی بینی طبیعی موجب تشدید و بیشتر شدن این فاصله نشده و از جذابیت افراد نمی کاهد.

  • افرادی که صورت بزرگ با اجزای درشت دارند:

یکی از فاکتورهایی که در حین فرم دهی بینی باید به آن توجه داشت صورت و اجزای آن است. ایده آل ترین فرم بینی آن است که بیشترین تناسب را با اجزای چهره داشته باشد.

بدیهی است که اگر صورت بزرگ و ضمخت باشد بینی فانتزی که کوچک و سر بالا است با ان تناسب نخواهد داشت لذا جراحی زیبایی بینی طبیعی بهترین گزینه برای افرادی با صورت های بزرگ است.

 

جراحی بینی طبیعی

 

  • آقایان:

صورت آقایان بزرگ بوده و استخوانی است لذا سربالا کردن نوک بینی و ایجاد قوس زیاد در آن از جذابیت صورت آن ها کم کرده و به آن ها توصیه نمی شود.

عمل بینی طبیعی زنانه

بینی طبیعی از ان مدل بینی ها است که همواره افراد بسیار زیادی متقاضی داشتن آن هستند ، با توجه به اینکه مدل های فانتزی ، سربالا ، عروسکی و غیره نیز رواج دارد اما کماکان محبوبیت و خوستار بودن عمل زیبایی بینی طبیعی بسیار زیاد است. عمل جراحی بینی طبیعی زنان اغلب به دلیل اینکه خانم ها دوست دارند ظاهری بی عیب و نقص و طبیعی داشته باشند انجام می شود. از انجایی که در عمل کردن بینی با فرم طبیعی نه تنها حالت چهره تغییر چندان زیادی نمی کند بلکه با رفع نقص و ایرادات بینی و حفظ حالت نرمال صورت ، فرم چهره فرد بسیار جذاب ، زیبا و دلپسند می شود و فرد بدون نگرانی از دچار شدن به عوارض جانبی جراحی بینی به فعالیت های خود در طولانی مدت می پردازد.

جراحی کردن بینی با توجه به این که با هدف ایجاد یک هارمونی جذاب و زیبا در ساختمان صورت انجام می شود ، بسیار مورد توجه و مورد پسند جراحان بینی قرار گرفته است. جراح رینوپلاستی در عمل بینی طبیعی زنانه تنها با هدف رفع ایرادات بینی دست به انجام عمل زیبایی بینی می زند و هیچ تغییری در ساختار بینی و عملکرد آن به وجود نمی اورد. از همین رو می توانیم بگویم یکی از بهترین و مهم ترین مزایای عمل کردن بینی به صورت طبیعی این است که عوارض و خطرات بسیار کمتری را دارد. به عنوان مثال اگر شما بینی خود را به فرم فانتزی عمل کنید ، احتمال اینکه از نتیجه نهایی ناراضی باشید بسیار زیاد است و در نهایت جراحی ترمیمی بینی بسیار سختی را در پیش رو خواهید داشت ؛ در حالی که با انجام جراحی بینی طبییعی بروز چنین اتفاقی بسیار کم بوده و در صورت ایده آل نبودن نتایج نیازی به عمل ترمیمی بینی نیست و شما می توانید نسبت به انجام جراحی زیبایی بینی با یک فرم کاملا متفاوت اقدام نماید.

 

جراحی بینی طبیعی

 

چسب زدن بینی

یکی از کارهایی که افراد باید بعد از جراحی بینی طبیعی انجام داده و در رعایت آن کوتاهی نکنند استفاده از چسب بینی می باشد. بهترین جراح بینی لرستان به منظور برطرف کردن ایرادات موجود در بینی و اعمال برخی تغییرات در آن، برش هایی در غضروف ها و همچنین پوست بینی ایجاد می کند.

بعد از عمل دماغ ، ساختمان بینی در موقعیت جدیدی قرار می گیرد که چسب بینی برای ثابت نگه داشتن آن در این موقعیت مورد استفاده قرار می گیرد. البته باید بگوییم که چسب بینی به مدت ۲ هفته در این امر تاثیر دارد. همچنین ایجاد تغییرات ذکر شده موجب ایجاد مقداری تورم در بینی نیز می شود که میزان آن از فردی به فرد دیگر و با توجه به نوع بینی و ویژگی های بدنی هر فرد متفاوت است، چنانچه مایل به برطرف شدن سریع تر تورم بینی خود هستید می بایست ۳ ماه به طور مداوم از چسب بینی استفاده کنید.

اقدامات قبل از عمل بینی

  • بیمار آزمایشاتی را که جراح بینی تجویز نموده است به طور کامل انجام دهد.

  • به مدت دو هفته قبل از عمل زیبایی دماغ از داروهای رقیق کننده خون ، مصرف الکل و استعمال دخانیات خودداری کنید.

  • شب قبل از جراحی بینی طبیعی شام سبک میل کرده و به مدت ۸ ساعت قبل چیزی نخورید.

  • حتما در روز موعود یک الی دو همراه با خود داشته باشید.

  • بانوان بدون آرایش صورت و آقایان بدون ریش و سبیل برای عمل جراحی دماغ مراجعه نمایند.

بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی

اگر سری به مقاله جراحی بینی نیمه فانتزی بزنید متوجه فرم این نوع بینی ها خواهید شد. در این نوع بینی ها ، زاویه میان دماغ و لب بالا بیشتر از ۹۰ و کمتر از  ۱۱۰ درجه می باشد. این نوع فرم بینی به چهره افراد حالتی عروسکی و فانتزی نمی دهد و برخلاف بینی های طبیعی کمی حالت دار و زیبا می باشد. از همین رو ممکن است این سوال که بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی برای افراد متقاضی جراحی بینی که حال به دنبال شناخت فرم های قابل جراحی بینی برای انتخاب فرم نهایی دماغ خود هستند به وجود آید.

برای پاسخ به این سوال باید بگویم که در علم پزشکی و علم زیبایی شناسی ، بینی های که جراحی بینی طبیعی شده اند نسبت به فرم های نیمه فانتزی و فانتزی برتری بسیار زیادی دارند و امروزه در میان افراد بسیار پرطرفدار می باشد. در واقع باید گفت که هنر در عمل بینی های طبیعی نسبت به بینی های فانتزی یا نیمه عروسی بیشتر است ، چرا که جراح بینی باید حین عمل کردن آن هماهنگی و تناسب را میان سایر اجزای صورت حفظ نماید و ایرادات بینی را به گونه ای برطرف سازد که تغییر بسیار زیادی در بینی ایجاد نشود تناسب بین اجزا حفظ شود.

عمل طبیعی دماغ به گونه ای است که تشخیص آن توسط یک فرد دیگر بسیار سخت می باشد. با وجود اینکه انتخاب فرم طبیعی یا نیمه فانتزی یک انتخاب کاملا سلیقه ای می باشد افراد می توانند در صورت تمایل به داشتن بینی  زیبا و سر بالا فرم نیمه فانتزی را برای عمل زیبایی بینی خود انتخاب نمایند. اما توصیه می شود انتخاب فرم دماغ خود را به جراح بینی انتخابی خود بسپارید چرا که آن ها به علم زیبا شناسی اشراف دارند و می توانند متناسب با فرم صورت و اجزای چهره شما بهترین فرم را انتخاب نمایند.

مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی

  • بیمار داروهایی را که جراح رینوپلاستی تجویز نموده است به طور مرتب استفاده کند.

  • از رفتن به مکان های شلوغ که امکان برخورد ضربه با بینی وجود دارد جدا پرهیز کنید.

  • به گفته دکتر ریحانی بهترین جراح بینی خرم آبد  ، بهتر است به مدت دو هفته بعد از جراحی بینی از داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین و آسپرین ، مصرف الکل و استعمال دخانیات پرهیز کنید.

  • برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده کنید.

  • بیمار بعد از جراحی زیبایی بینی از قرار گرفتن در معرض آفتاب و رفتن به استخر و سونا تا مدتی جدا خودداری کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراقبت های قبل و بعد از عمل بینی مقالات جامعی تهیه شده و در وب سایت موجود است که می توانید به آن ها مراجعه کرده و با رعایت آن بهترین نتیجه را از انجام جراحی زیبایی بینی به دست آورید.

هفته نخست

ابیدا پس از یک هفته ، گچ روی بینی برداشته می شه چون که ظاهر بینی شکل گرفته و استخون های بینی جوش خورده و استحکام کافی داره ؛ پس از یک هفته مقدار زیادی از کبودی و تورم بینی از بین می رود و پس از معاینه دکتر ، فرد می تواند به فعالیت روزمره اش برگرد.

در جراحی با تکنیک باز ؛ تعداد بخیه ها زیاد می باشه ولی در جراحی بینی به روش بسته تعداد بخیه ها بسیار محدود ولی در کل هم در روش باز هم بسته بخیه ها و اسکارهای ناشی از آن با گذشت زمان محو می شن

هزینه عمل بینی طبیعی در خرم آباد

هزینه جراحی کردن بینی طبیعی با توجه به حق العمل جراح بینی ، هزینه های متخصص بیهوشی و بیمارستان ، هزینه داروها و آزمایشات و غیره تعیین می شود.

 

جراحی بینی طبیعی

 

اهمیت انتخاب جراح بینی

انتخاب یک جراح بینی خوب، اولین دغدغه افرادیست که قصد انجام عمل بینی طبیعی  را دارند. طبیعتا مهم ترین عاملی که در نتیجه نهایی بینی تاثیر مستقیم دارد، انتخاب جراح دماغ خوب و با تجربه است.

لازم به ذکر است تنها داشتن تحصیلات عالی رتبه و رزومه تحصیلی عالی نشانی بر خوب بودن متخص بینی نیست، چرا که ممکن است یک پزشک در انجام عمل رینوپلاستی فانتزی از تبحر کافی برخوردار باشد اما نتایج مطلوبی در جراحی طبیعی بینی کسب نکرده باشند.

بنابراین برای انتخاب بهترین دکتر جراحی بینی طبیعی لرستان یا دیگر شهر های ایران ، حتما به مشاهده نمونه کار های پزشک خود بپردازید. اگر ساکن شهر زیبای لرستان هستید می توانید برای این کار به گالری تصاویر موجود در سایت یا صفحه اینستاگرام دکتر علیرضا ریحانی مراجعه نمایید.

همچنین با مراجعه حضوری به مطب می توانید علاوه بر مشاهده نمونه کار های جراح دماغ ، به بررسی میزان رضایت افرادی که برای چکاپ بعد از عمل دماغ  به مطب مراجعه کردند بپردازید.

لازم به ذکر است افرادی که در انتخاب دکتر بینی خود دقت نداشته و به خوبی تحقیق نکرده اند، دچار عوارض جانبی چون مشکلات تنفسی خواهند شد و حتی مجبور به انجام جراحی ترمیمی بینی می شوند.

نکاتی درباره جراحی ترمیمی بینی

گاهی در جراحی زیبایی دماغ اولیه ایرادات بینی چون قوز و انحراف بینی به طور کامل برطرف نخواهد شد یا ممکن است بر اثر عواملی چون بیش از حد کوچک شدن بینی، مشکلات تنفسی برای فرد رخ دهد. در این حالت فرد باید نسبت به ترمیم بینی خود اقدام نماید.

لازم به ذکر است که نتایج جراحی بینی طبیعی راحت تر از جراحی دماغ فانتزی و نیمه فانتزی تغییر می کند و عوارض بعد از عمل ریویژن بسیار کمتر می باشد ، چرا که در عمل بینی طبیعی ، استخوان و غضروف بینی کمتر تغییر پیدا می کند.

نکته قابل توجه در رینوپلاستی ترمیمی این است که برای انجام آن باید حداقل یک سال از عمل زیبایی بینی اولیه گذشته باشد تا پس از کاهش تورم بینی، ایرادات باقی مانده به خوبی قابل رویت و شناسایی باشد. همچنین عل ریویژن پیچیده تر از جراحی کردن اولیه بینی است، از این رو هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

عمل بینی طبیعی توسط بهترین جراح بینی لرستان

یکی از عواملی که درانتخاب دکتر مناسب با عمل جراخیتون مخصوصا عمل جراحی بینی موثر میباشه ، یکی تخصص دکتر میباشه یکی دیگر از عوامل میزان تجربه دکتر می باشه که از میزان تعداد عمل جراحی آن مشخصه

در مورد هزینه  عمل جراحی بینی باید بگیم چون این نوع عمل از دسته  عمل های زیبایی محسوب می شه و طبق دستورالعمل بیمه عمل جراحی زیبایی تحت پوشش قرار نمی گیرد ، هزینه این عمل رو باید به طور شخصی پرداخت کردولی آقای دکتر ریحانی تا جایی که امکان داره هزینه رو کاهش داده

دکتر خوب

باید دکتر جراحی بینی حس زیبایی شناخت طبیعی داشته باشد که در صورت تمایل بیمار ، طوری بینی را عمل کنه که به مخاطب هم چین حسی را القا کنه که عملی رو بینی انجام نشده و بینی از بدو تولد به همین شکل بوده است و تغییری روی آن اعمال نشده

نتیجه گیری

منظور از عمل طبیعی بینی بعنی جراحی بینی به صورتی باشه که ظاهر بینی با سایر اجزای صورت هماهنگی داشته یاشه و در صورن حضور در جمعی ظاهر بینیتان جلب توجه نکند حتی یکی از فواید این عمل این است که فرد مقابل با دیدن شما متوجه نشه که دماغتون عمل شده و دکتر جراح عمل بینیتان با توجه به آناتومی صودت باید طوری ظاهر بینی رو تغییر بده که با سایر اجازه صورت سازگاری داشته باشه

درباره drreyhani2