بهترین جراح بینی بروجرد یا خرم آباد لرستان کیست؟

جراحی زیبایی بینی از جمله جراحی های پرطرفدار می باشد، افرادی که قصد انجام جراحی بینی را دارند بهتر است برای به دست آوردن نتیجه مطلوب و ایده آل به بهترین جراح بینی مراجعه کنند.

به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب جراح بینی از جمله مهم ترین انتخاب هایی می باشد که تاثیر بسزایی در سلامت و زندگی آن ها دارد.

افرادی که جراح بینی خود را به درستی انتخاب نکنند ممکن است از نتیجه جراحی بینی رضایت نداشته باشند و بخواهند جراحی بینی ترمیمی انجام دهند و برای این منظور باید تا یکسال صبر کنند تا زخم های ایجاد شده از جراحی بینی اولیه بهبود یابد.

خواهر خودم چندی پیش قصد عمل بینیش را داشت و بدون اینکه در مورد دکتر تحقیق کنه نزد دکتر علیرضا ریحاتی عمل بینیش را انجام داد چون که می دوتست دکتر ریحانی  بهترین جراح بروجرد هست ودر زمینه جراحی بینی تجاربی کاملی داره ولی برخلاف دید همه عنل بینیش با ایتکه تحقیق نکرد چون که جراحش مهارت فوق العاده ای داره ، بسیار زیبا شد و همان چیزی شد که مد تظر خودش بود.

جراحی طبیعی بینی به چه معناست

در این جراحی دکتر تمام تلاش خود را می کند که عمل بینی طوری جراحی شود که ظاهر بینی کاملا طبیعی باشه هر فردی با دیدن بینی آن احساس کند که از بدو تولد ظاهر بینی به این شکل بوده ؛ در این جراحی نوک بینی تقریبا ۹۰ درجه هست و قوس بینی از بین می رود و پل بینی کاملا صاف

کاندیدای مناسب جراحی بینی

افرادی که نسبت به ظاهر بینی خود ایرادی می بینن و تمایل زیادی به عمل جراحی بینی دارن ، باید از نظر پزشکی صلاحیت لازم رو داشته باشن از جمله بیماریی که با فرایند بیهوشی متداخل هستند ، نداشته باشه

یکی از اشتباهاتی که افراد در رابطه با جراحی بینی می کنند این است که قبل از تشخیص اینکه کاندید مناسبی برای جراحی بینی هستند یا خیر نسبت به انتخاب بهترین جراح بینی و انجام این جراحی زیبایی بینی اقدام می نمایند. تنها افرادی می توانند این جراحی زیبایی را انجام دهند که شرایط لازم آن را داشته باشند، از جمله کاندیدای مناسب جراحی بینی عبارتنداز:

 

بهترین جراح بینی

 

اشخاصی که بینی آن ها واقعاً ایراد داشته باشد

برخی از افراد به دلیل ابتلا به اختلالاتی مثل وسواس و خود بدشکل پنداری هنگام ایستادن در مقابل آینه گمان می کنند که بینی شان بیش از اندازه بزرگ بوده یا دارای ایرادات دیگر است در صورتی که چنین نبوده و بینی آن ها کوچکترین ایرادی ندارد. ابنگونه افراد حتی بعد از انجام جراحی زیبایی بینی نیز از بینی خود ایراد خواهند گرفت.

افرادی که به بلوغ فکری و جسمی رسیده باشند

برخی از افراد قبل از اینکه از لحاظ فکری به بلوغ رسیده باشند، نسبت به انجام جراحی بینی اقدام می کنند این افراد ممکن است بعدها از انجام جراحی زیبایی بینی شان پشیمان شوند.

همچنین یکی دیگر از شروط لازم برای جراحی بینی این است که رشد فرد تکمیل شده باشد که این امر برای خانم ها در پایان ۱۶ سالگی و در آقایان در پایان ۱۷ سالگی اتفاق می افتد.

اشخاصی که ایده آل گرا نیستند

به موجب کمال گرایی یا ایده آل طلبی، فرد انتظار بهترین و بی نقص ترین نتایج را از انجام هر کاری دارد و تحمل کوچکترین ایرادی را نخواهد داشت. بدیهی است جراحی بینی که تنها موجب بهبود نسبی بینی شده و به هیچ عنوان متضمن ایجاد یک بینی بی نقص نمی باشد برای این افراد مناسب نخواهد بود.

خانم هایی که باردار نیستند

به دلیل اینکه جراحی بینی تحت بیهوشی عمومی انجام شده و مواد بیهوشی با آثار مخربی برای نوزاد و جنین همراه است بهتر است مادران باردار از انجام این جراحی زیبایی و تمام جراحی هایی که هیچ لزومی بر سریع تر انجام دادن آن ها وجود ندارد خودداری نمایند.

افرادی که از جراحی بینی توقع شبیه سازی ندارند

برخی از اشخاص بدون توجه به این موضوع که بینی هر فرد ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و نمی توان بینی افراد را به دلیل نوع بینی و فاکتورهای بسیار دیگری شبیه به هم عمل کرد از جراح توقعات نامعقولی همچون جراحی بینی شبیه به یک عکس را دارند. جراحی بینی به هیچ عنوان به این دسته از افراد توصیه نمی شود.

 

بهترین جراح بینی

 

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی به شرح ذیل می باشد:

  • از آنجا که جراحی بینی یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود پس فرد زمان کافی را برای تحقیق و انتخاب جراح بینی خوب دارد.

  • برای انتخاب یک جراح بینی خوب و باتجربه می توانید از دوستان خود پرس و جو کنید یا در گوگل به عنوان مثال بهترین جراح بینی لرستان را جستجو کنید.

  • پس از تهیه یک لیست از بهترین جراحان بینی درباره آن ها تحقیق کرده و برای مشاوره به مطب آن ها بروید.

  • رضایت بیماران را جراح بینی را بسنجید.

  • نمونه کارهای جراح بینی را مشاهده کنید، برای مشاهده نمونه کارهای دکتر علیرضا ریحانی یکی از بهترین جراحان بینی در لرستان می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

  • در جلسه مشاوره انتظارات خود را از عمل جراحی بینی به جراح بینی مورد نظر بگویید تا او بتواند به خوبی شما را راهنمایی کند.

معیارهای انتخاب یک جراح بینی خوب به شرح ذیل می باشد:

  • بهترین جراح بینی باید روزمه کاری خوبی داشته باشد و توانسته باشد رضایت بیماران خود را جلب کند.

  • صبور باشد و تمامی نکات مربوط به عمل جراحی زیبایی بینی را به فرد توضیح دهد.

  • زمان کافی را برای معاینه و بررسی مشکلات بینی فرد بگذارد.

  • در صورتی که فرد انتظار نامعقولانه ای از جراحی زیبایی بینی داشت سعی در متقاعد کردن او کند و در صورتی که بیمار متقاعد نشد از جراحی بینی او اجتناب کند.

  • به علم ریاضی آگاه باشد و توانایی تجسم کردن بینی بعد از جراحی زیبایی بینی را داشته باشد تا بتواند بهترین مدل بینی را با توجه به آناتومی صورت به بیمار پیشنهاد دهد.

 

بهترین جراح بینی

جراحی زیبایی بینی

پس از اینکه جراح بینی مورد نظر خود را انتخاب کردید بهتر است اطلاعاتی درباره جراحی بینی به دست آورید.

جراحان بینی با توجه به مهارت و تجربه خود بینی را به دو دسته بینی گوشتی و استخوانی تقسیم می شود.

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که پوست نازک و اسکلت محکم داشته باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند در عمل جراحی بینی استخوانی می توانند مدل بینی فانتزی ، طبیعی و غیره را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند.

بینی گوشتی به بینی گفته می شود که پوست ضخیم و اسکلت ضعیف داشته باشد کسانی که دارای این نوع بینی هستند در جراحی بینی گوشتی به آن ها توصیه می شود که مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند.

انواع روش جراحی بینی

جراحی بینی به دو روش باز و بسته انجام می شود.

در جراحی بینی به روش باز ، جراح بینی برای اعمال تغییرات بر روی بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد کرده و پوست را از بینی جدا می کند.

اما در روش جراحی بینی بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

انواع بینی

بینی ها از نظر ساختار غضروفی-استخوانی ، ضخامت پوست و به طور کلی ویژگی های ساختاری شان به دو دسته استخوانی و گوشتی تقسیم می شوند که در ذیل توضیحات دقیقی را در رابطه با جراحی بینی گوشتی خدمت تان ارائه کرده ایم.

بینی آفریقایی مثال واضح و فوق العاده ای از بینی های گوشتی می باشد، غضروف این نوع بینی ها ضعیف و نازک بوده و پوست آن ها از ضخامت زیادی برخوردار است.

روش های قدیمی که برای جراحی کردن بینی های گوشتی به کار می رفتند مفید نبوده و با نتایج درخشانی همراه نبودند زیرا غضروف تراش داده شده بعد از مدت زمان کوتاهی به شکل اولیه خود باز می گشت.

امروزه همزمان با شکل دادن ساختار بینی غضروف های آن نیز تقویت می شوند که این کار احتمال افتادن بینی و بازگشت آن به فرم اولیه را تقریباً به صفر می رساند.

همچنین:

در تکنیک های جدید و به منظور تقویت غضروف نوک بینی جراح اقدام به حرکت دادن قسمت تیغه میانی بینی به نوک آن می نماید.

حفظ تناسب صورت در جراحی بینی گوشتی امری بسیار خطیر و حیاتی می باشد. بیش از اندازه ریز و کوچک شدن بینی و ایجاد انحنای زیاد بر روی پل بینی ممکن است موجب بروز مشکلات تنفسی در بیمار شود.

ساختار شکننده بینی های گوشتی موجب می شود تا جراحی آن ها حساس تر از جراحی بینی های استخوانی باشد. به همین دلیل هم هست که دکتر علیرضا ریحانی ، جراح بینی خرم آباد از بیمارانی با بینی گوشتی درخواست می کند تا در مقایسه با افرادی با بینی های استخوانی برای مدت زمان طولانی تر بر روی بینی خود چسب بزنند.

چالش اصلی دیگر در جراحی بینی گوشتی بهبود ظاهر و وضعیت این نوع بینی ها می باشد که جراحان پلاستیک ایرانی از تبحر و تجربه بسیار زیادی در این زمینه برخوردار می باشند.

جراحی بینی با لیزر

امروزه تبلیغات گسترده ای در خصوص کوچک کردن بینی با لیزر می شود که باید بگوییم هنوز علم آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر تغییراتی را در اسکلت بینی ایجاد کرد، لیزر تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست بینی می شود.

 

 

هزینه جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی زیبایی بینی با توجه به دستمزد جراح بینی ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه یبمارستان و پرسنل آن ، هزینه عکسبرداری و آزمایشات ، هزینه داروها و جلسات معاینه و غیره تعیین می شود.

هزینه جراحی زیبایی بینی به دلیل اینکه جزء جراحی های زیباییمی باشد بیمه پرداخت نمی کند و بر عهده خود بیمار است.

به این نکته توجه داشته باشید که بخاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکرده و ابتدا درباره او تحقیق کنید.

من تمام تلاش خود را می کنم که بهترین عمل جراحی رو انجام بدم و شما از زیبایی بینیتان لذت ببرید ، تمام امکانات عمل از جدیدترین تکنواژی برخوردار است ، بهتر است قبل انتخاب جراح عمل بینی خوب درمورد دکتر عمل بینیتون تحقیق کنید.

انتخاب دکتر جراح

در عمل جراحی زیبایی باید قبل انتخاب دکتر جراح بینی تحقیقات گسترده ای در مورد دکتر انجام بدید حتی نمونه جراحی ها قبلیش و ببینید ، از بیماران قبلی دکتر پرس و جو کنید که به مهارت ؛ مجرب بودن دکتر براتون محرض شود و با خیالی آسوده عمل جراحیتونو انجام بدید چون که باید قبل از انجام عمل بینی اعتماد به نفستون بالا رود و مطمئن باشید که از انتخاب این دکتر بهترین نتیجه رو می گیرید.

درباره drreyhani2